bikkjene Skrevet 19. Mars 2014 Rapporter Skrevet 19. Mars 2014 Får man rabatt hvis man har tre hunder som står på samme navn på Agria forsikring? Vet man får 10% hvis man er medlem i NKK. Hvor mange % rabatt gjelder det for tre? 1 Siter
Mari Skrevet 19. Mars 2014 Rapporter Skrevet 19. Mars 2014 Jeg brukte typ fire klikk for å finne dette: "Agria gir mengderabatter Du som har minst fire hunder forsikret hos Agria kan tegne en samlingsavtale som gir rabatt (mengderabatt gis ikke for Agria Flokk). Hundene er individuelt forsikret og kan ha ulike forsikringsbeskyttelse" http://www.agria.no/hund/artikkel/rabatt-pa-hundeforsikring Noen ganger tar det kortere tid å lete opp noe selv enn å spørre på et forum. 2 Siter
MissHeike Skrevet 19. Mars 2014 Rapporter Skrevet 19. Mars 2014 OT, men jeg ser at jeg får ikke lov å endre adresse hos agria, hvordan fikser jeg det da? De mener bestemt jeg bor på gammel adresse.. Siter
bikkjene Skrevet 19. Mars 2014 Forfatter Rapporter Skrevet 19. Mars 2014 Hva med DNB forsikring? Noen rabatter? Eller Gjensidige? Siter
bikkjene Skrevet 19. Mars 2014 Forfatter Rapporter Skrevet 19. Mars 2014 Jeg brukte typ fire klikk for å finne dette: "Agria gir mengderabatterDu som har minst fire hunder forsikret hos Agria kan tegne en samlingsavtale som gir rabatt (mengderabatt gis ikke for Agria Flokk). Hundene er individuelt forsikret og kan ha ulike forsikringsbeskyttelse" http://www.agria.no/hund/artikkel/rabatt-pa-hundeforsikring Noen ganger tar det kortere tid å lete opp noe selv enn å spørre på et forum. Beklager men jeg bruker ikke så kort tid som deg. Siter
Gjest Skrevet 19. Mars 2014 Rapporter Skrevet 19. Mars 2014 Hva med DNB forsikring? Noen rabatter? Eller Gjensidige? Google.no -> dnb hundeforsikring /gjensidige hundeforsikring Også leser du vilkårene Siter
bikkjene Skrevet 19. Mars 2014 Forfatter Rapporter Skrevet 19. Mars 2014 Jeg fant ingenting om rabatter hos DNB om det å ha tre hunder.? Siter
Gjest Skrevet 19. Mars 2014 Rapporter Skrevet 19. Mars 2014 OT, men jeg ser at jeg får ikke lov å endre adresse hos agria, hvordan fikser jeg det da? De mener bestemt jeg bor på gammel adresse.. Agria oppdaterer adresse ut fra Folkeregisteret. Om det ikke er korrekt adresse er det bare å ta en telefon Det måtte jeg gjøre da de brukte altfor lang tid på å oppdatere til ny adresse. Siter
xxx12345 Skrevet 19. Mars 2014 Rapporter Skrevet 19. Mars 2014 Send en epost og spør DNB da, det er da du får mest korrekt svar. Eller ring. Siter
bikkjene Skrevet 19. Mars 2014 Forfatter Rapporter Skrevet 19. Mars 2014 Oki tenkte bare om noen visste Siter
Recommended Posts