Gå til innhold
Hundesonen.no

Piper når jeg går


Guest Klematis
 Share

Recommended Posts

Guest Klematis

Jeg lurer på en ting.

Av og til, og egentlig ganske ofte, er jeg og bikkjepelsen på besøk hos mine foreldre.

Pappa er allergisk mot hund, så jeg dytter i han en pille, og min firbeinte lille kompis er på kjøkkenet og på et bestemt soverom hvor jeg og han deler både seng og dyne.

Dyret er omtrent som skyggen min, og sitter alltid bak hælen min.

Når jeg går i et annet rom, vil han være med, og løper etter meg.

Men, nå jeg da går i et annet rom, og han ikke får være med, så har jeg fått vite at han ikke alltid, men av og til, sitter å sutrer og synes synd på seg selv en stund. Det var mye oftere da han var yngre, nå som han er to år, er det bare innimellom. Og det er bare når jeg går ut en bestemt dør...Han bryr seg ikke om jeg går i stua, men når jeg går ut i gangen, og videre inn i huset, hender det han piper. Kan det være fordi han tror jeg skal ut, og at han vil være med på tur?

Han piper ikke når jeg går ut hjemme.

Jeg synes det er så merkelig at han gjør det av og til, han er jo likevel blandt mennesker han kjenner godt, og han har overhodet ikke separasjonsangst, det har han aldri hatt.

Noen forklaring annet enn at han er bortskjemt, og vil være der jeg er?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...