Gå til innhold
Hundesonen.no

Chicka trøtt og slapp

Renate A

Recommended Posts

Idag tidlig når jeg kom fra badet etter morgen stellet møtte jeg ett stk Chicka under dynen min kjempe trøtt.

chickatrott04.jpg

"Hakke sjangs kan'ke stå opp ennå"

chickatrott01.jpg

"ikke mas, jeg er for trøtt"

chickatrott00.jpg

"Tror hun mener at jeg MÅ opp"

chickatrott02.jpg

"Ok, bare fordi du maser sånn, men er ennå trøtt"

Så etterhvert kom vi oss på tur, var på tur sammen med Kai og Janne idag også, hun syntes det var stas å han flere med seg på tur.

chickatrott05.jpg

"Sniff sniff snuse"

chickatrott06.jpg

Rulle seg og spise snø på en gang er en av Chickas spesialiteter.

chickatrott07.jpg

Weee jeg er naken!!!

chickatrott08.jpg

Hva skjer der borte?? Chicka skal ha med seg ALT.

Og etter at vi har vært ute på tur og hun egentlig burde være både sliten og trøtt så skal selvfølgelig Chicka leke...

chickatrott009.jpg

Og om noen lurer så begynner Chicka virkelig å bli bedre i ryggen sin!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

nå trode jeg hun hadde begynnt å bli verre igjen, en det er jo kjekt å lese at det går fremover med henne(gid mine dyr var like trøtte i trynet om morgenen, her spretter de opp som om en skulle tro de nettopp hadde vært ute, med en gang jeg står opp) :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

nå trode jeg hun hadde begynnt å bli verre igjen' date=' en det er jo kjekt å lese at det går fremover med henne(gid mine dyr var like trøtte i trynet om morgenen, her spretter de opp som om en skulle tro de nettopp hadde vært ute, med en gang jeg står opp) :wink:[/quote']

Å neida, regnbuebroen må nok vente på hun en stund til, takk og lov for det. =D>

Chicka er egentlig veldig trøtt om morgenen, men har noen morgener hvor hun er lys våken og brummer på meg, men det er kun hvis hun må på do.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...