Margrete Skrevet 17. Mars 2014 Rapporter Skrevet 17. Mars 2014 Har du litt overskudd og kan ta en utfordring på strak arm Jeg skal på kurs 13-18 april og da hadde det vært så kjekt å ha noen i bakhånd som kan passe han de dagene om ikke gubben kan pga jobb Asti er en 4 år gammel schæferhund, stor og snill, men litt mye. Han går nok ikke sammen med andre hannhunder, men går fint med tisper. Den som melder seg MÅ være forberedt på at han kan virke veldig stor og sterk og litt skummel på starten av turene (hopper og spretter og snakker om hvilken deilig dag det er) Det gir seg etter ett par hundre meter Han er så usynlig inne som en schæfer kan være. Altså i veien og der du er hele tiden. Han er usedvanlig snill, god og min dustete gutt. For at jeg skal godta eventuelle hjelpere, så må de ha håndtert store hannhunder før, gjerne av sterke raser. Håper noen melder seg 1 Siter
SunsetYang Skrevet 17. Mars 2014 Rapporter Skrevet 17. Mars 2014 Har du litt overskudd og kan ta en utfordring på strak arm Jeg skal på kurs 13-18 april og da hadde det vært så kjekt å ha noen i bakhånd som kan passe han de dagene om ikke gubben kan pga jobb Asti er en 4 år gammel schæferhund, stor og snill, men litt mye. Han går nok ikke sammen med andre hannhunder, men går fint med tisper. Den som melder seg MÅ være forberedt på at han kan virke veldig stor og sterk og litt skummel på starten av turene (hopper og spretter og snakker om hvilken deilig dag det er) Det gir seg etter ett par hundre meter Han er så usynlig inne som en schæfer kan være. Altså i veien og der du er hele tiden. Han er usedvanlig snill, god og min dustete gutt. For at jeg skal godta eventuelle hjelpere, så må de ha håndtert store hannhunder før, gjerne av sterke raser.  Håper noen melder seg Og hvor i landet er dette? Sent from my GT-I9305 using Tapatalk Siter
Lola Pagola Skrevet 17. Mars 2014 Rapporter Skrevet 17. Mars 2014 Det er så irriterende at folk skriver ååå skulle gjerne passet men det kan jeg ikke.... men nå skal jeg gjøre det selv for en gangs skyld For det hadde vært skikkelig gøy å passe ham, han virker så kuuuul! og pen! (men jeg har hannhund, som sikkert ikke ville satt stor pris på ham heller, + jeg skal bort .) edit: "Han er så usynlig inne som en schæfer kan være. Altså i veien og der du er hele tiden" bra skrevet, kjenner meg veldig igjen, bare bytt ut rasen 1 Siter
Com Skrevet 18. Mars 2014 Rapporter Skrevet 18. Mars 2014 Reiser på kvelden den 16 april, men kan gjerne passe han til da hvis det er krise Har passet schæferhunder og diverse andre store hunder før. Siter
Margrete Skrevet 18. Mars 2014 Forfatter Rapporter Skrevet 18. Mars 2014 @Com Har ikke du hannhund? Siter
Guest Kåre Lise Skrevet 18. Mars 2014 Rapporter Skrevet 18. Mars 2014 Han kan sikkert være her, bare kos med sÃ¥nne kosepuser nÃ¥ som jeg ikke har noen selv. Har skoleferie sÃ¥ det er ikke noe stress med at han mÃ¥ være aleine og slikt. Jeg har rydda opp i alt av utstyr her sÃ¥ det er kjekt om han kan komme med ett slags bilbur for Ã¥ kunne være med pÃ¥ det som mÃ¥tte skje. Siter
Com Skrevet 18. Mars 2014 Rapporter Skrevet 18. Mars 2014 @Com Har ikke du hannhund? Nei har 2 tisper (steriliserte), men begge er uansett på påskeferie da Siter
Margrete Skrevet 19. Mars 2014 Forfatter Rapporter Skrevet 19. Mars 2014 Det ser ut som om familien brått vil ha han selv Så da slipper jeg å finne noen som kan hjelpe denne gangen Takk for tilbudet til både @Com og @Joachim Siter
Recommended Posts