Frida og fuglehundene Skrevet 17. Mars 2014 Rapporter Skrevet 17. Mars 2014 Jeg har ei venninne som har prøvd å registrere seg her i flere dager, men hun får ingen valideringsmail, og får dermed ikke bekreftet at hun har fått mailen. Hva kan være problemet? Siter
Frida og fuglehundene Skrevet 17. Mars 2014 Forfatter Rapporter Skrevet 17. Mars 2014 Ligger ikke der nei. Hun har prøvd to ulike mailadresser, to browsere og to brukernavn. Hun prøvde å registrere seg på et annet sted like etterpå, og det gikk problemfritt. Siter
MariusJ Skrevet 17. Mars 2014 Rapporter Skrevet 17. Mars 2014 Forenklet beskrevet: E-postserveren er ikke samme som hostingserveren for hundesonen, hvilket medfører komplikasjoner i noen e-postklienter. Vi jobber med akkurat denne saken fra i dag og fram til vi har en ordning på dette 1 Siter
Helianthus Skrevet 17. Mars 2014 Rapporter Skrevet 17. Mars 2014 (endret) De sliter visstnok med det for tiden. Da det skjedde meg så skrev jeg en mail til [email protected] og da fikk jeg valideringsmailen sendt raskt! Edit: Akkurat ja.. Endret 17. Mars 2014 av Helianthus Siter
Anette Skrevet 17. Mars 2014 Rapporter Skrevet 17. Mars 2014 Om dere kjenner de ol kan dere sende pm til en admin så validerer vi de. Som Marius sier har vi noen problemer med noen epost klienter. Siter
julnil Skrevet 17. Mars 2014 Rapporter Skrevet 17. Mars 2014 Om dere kjenner de ol kan dere sende pm til en admin så validerer vi de. Som Marius sier har vi noen problemer med noen epost klienter. Har sendt deg pm Siter
Anette Skrevet 17. Mars 2014 Rapporter Skrevet 17. Mars 2014 Har sendt deg pm Skal fikse den om en times tid, er på vei hjem nå til en pc som kan gjøre det ;-) Siter
MiO Skrevet 17. Mars 2014 Rapporter Skrevet 17. Mars 2014 Ikke bare nye medlemmer som sliter med å få valideringsmailer herfra! Jeg fikk ny epost-adresse for litt siden, og ville derfor endre den registrerte epost-adressen min her på Sonen. Gjorde det. Men det skulle jeg aldri gjort... jeg ble utestengt tvert, og fikk aldri noen valideringsemail som jeg tydeligvis måtte ha for å bekrefte den nye epostadressen jeg hadde lagt inn. Tror jeg prøvde minst 10 ganger uten å få noen lovet mail fra Sonen! Spilte visst ingen rolle at brukernavnet var gammelt, bare eposten som var ny.... Kom ikke inn. Måtte gå via omveier og få en moderator til å ordne det for meg bakveien. Så tydeligvis funker ikke de valideringsmailene for hverken nye eller gamle medlemmer. Siter
MariusJ Skrevet 17. Mars 2014 Rapporter Skrevet 17. Mars 2014 Ikke bare nye medlemmer som sliter med å få valideringsmailer herfra! Jeg fikk ny epost-adresse for litt siden, og ville derfor endre den registrerte epost-adressen min her på Sonen. Gjorde det. Men det skulle jeg aldri gjort... jeg ble utestengt tvert, og fikk aldri noen valideringsemail som jeg tydeligvis måtte ha for å bekrefte den nye epostadressen jeg hadde lagt inn. Tror jeg prøvde minst 10 ganger uten å få noen lovet mail fra Sonen! Spilte visst ingen rolle at brukernavnet var gammelt, bare eposten som var ny.... Kom ikke inn. Måtte gå via omveier og få en moderator til å ordne det for meg bakveien. Så tydeligvis funker ikke de valideringsmailene for hverken nye eller gamle medlemmer. Jepp, det stemmer nok. Og det må ha vært sånn en god stund dessverre Siter
ChristinB Skrevet 17. Mars 2014 Rapporter Skrevet 17. Mars 2014 Har fått valideringsmail nå; takk for hjelpen Siter
MariusJ Skrevet 17. Mars 2014 Rapporter Skrevet 17. Mars 2014 Dette er nå fikset og testet, og fungerer tilsynelatende perfekt Siter
Recommended Posts