Margrete Skrevet 14. Mars 2014 Rapporter Share Skrevet 14. Mars 2014 Jeg trenger ett stellebord til stor hund, noen som har ett å selge rimlig? Eller har forslag til en billig løsning? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Margrete Skrevet 14. Mars 2014 Forfatter Rapporter Share Skrevet 14. Mars 2014 Trenger ikke Gubben fant på noe annet og veldig mye billigere Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
roxie88 Skrevet 14. Mars 2014 Rapporter Share Skrevet 14. Mars 2014 Trenger ikke Gubben fant på noe annet og veldig mye billigere Fortell Sent from my iPad using Tapatalk HD Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Margrete Skrevet 14. Mars 2014 Forfatter Rapporter Share Skrevet 14. Mars 2014 Han bygger ett klaffebord med støtteben til meg på verandaen Så får man bare håpe det ikke snør, regner og blåser kuling når vi skal stille 2 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Margrete Skrevet 14. Mars 2014 Forfatter Rapporter Share Skrevet 14. Mars 2014 Jeg har snille facebook-venner! Jeg har FÅTT ett stellebord faktisk! Aner ikke hvordan det ser ut eller noe da, men skitt au! Det virker sikkert til sitt bruk og vi har da gaffateip! 4 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts