HHH Skrevet 14. Mars 2014 Rapporter Skrevet 14. Mars 2014 Noen bilder av to av mine hunder, rottweileren Marco, og schäferen Ivo (4 1/2 mnd) 10 Siter
Guest Bruv Skrevet 14. Mars 2014 Rapporter Skrevet 14. Mars 2014 Veldig fine! Hvor er schäferen fra? Siter
Margrete Skrevet 14. Mars 2014 Rapporter Skrevet 14. Mars 2014 Ivo har jo blitt nesten stor gutt jo! Vakker er han Marco er å vakker altså, men på en litt annet stor og litt skummel måte 1 Siter
HHH Skrevet 14. Mars 2014 Forfatter Rapporter Skrevet 14. Mars 2014 Veldig fine! Hvor er schäferen fra? Han kommer fra Martes Foina, med Macho von Ottilienstein som far og Diva av Martes Foina som mor Siter
HHH Skrevet 14. Mars 2014 Forfatter Rapporter Skrevet 14. Mars 2014 Ivo har jo blitt nesten storgutt jo! Vakker er han Marco er å vakker altså, men på en litt annen stor og litt skummel måte Hihi, du tok da mot til deg og ble i ridehuset andre økten i alle fall Margrete Kan ikke skjønn hvorfor du synes lille gullet mitt er så skummel... Siter
Margrete Skrevet 14. Mars 2014 Rapporter Skrevet 14. Mars 2014 Jah, følte meg skittøff da altså. Han er jo bare en bamse, med kjempehode! Hodet hans kommer jeg sent til å glemme *ler* Neste gang vi møtes får jeg mote meg opp til å klappe han. Turde jo å klappe Lone sin *ler* (til de som lurer, jeg har blitt tygd på av rottis og har etter det vært veldig skeptisk, har en dårlig avreagering) Siter
Recommended Posts