Gå til innhold
Hundesonen.no

Kennel i Bergensområdet


lucy
 Share

Recommended Posts

Har hatt Koda på Kennel på Hjortland en gang og en gang på Lasse og Lise.

På hjortland ble han bare satt i en "hundegård" alene, der sto han å ulte lenge. På Lasse og Lise tok de han med på tur med en gang.

Hunden hadde det fint på begge stedene, men personlig så likte jeg Lasse og Lise best.

*Endret på noe

Endret av Kråka
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Forrige hund vi hadde var 2 ganger på hjortland, han koste seg der. Om Izzie skal på kennel tror jeg velger å ha henne der.

Min mor sine hunder har vært på Fjellanger og hun er stor fornøyd med dem.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan anbefale Fjellanger på Os. De er veldig flinke! Hundene har hver sin "bås" med hundegård ute. Når det er varmt nok kan de gå inn og ut her store deler av dagen. I tillegg har de store luftegårder som hundene blir sluppet ut i flere ganger til dagen (en og en, evt setter de sammen flere om eier ønsker det. De setter selvfølgelig bare sammen de som går bra sammen). Tur må man betale ekstra for, da får hunden 20-30min tur i bånd i skogen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er en i Alvøen som vi er kjempe fornøyd med! De tar ikke så mange hunder inn om gangen, og pleier som oftest å kun ta inn små hunder (jeg vet ikke hva de definerer som små da, men det er jo bare til å ringe og høre). De går turer med to og to hunder om gangen :)

http://www.gulesider.no/f/alv%C3%B8en-kennel:84269071

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...