Gå til innhold
Hundesonen.no

Første valpeshow

VelvetVamp

Recommended Posts

Okey :) tiden flyr! Min valp blir ikke 4mnd før 12 februar, så det blir nok ikke valpeshow før i mai i kristiansand på oss...

Jeg er også interessert i gode tips, jeg er helt blank (nesten) på utstilling!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

vis den setter seg ned så må du bare ta under magen så han reiser seg opp igjen.Ellers så kan du holde en godbit forann han så han står i ro i hvertfall. Lykke til på valpe showet i hvertfall. Det er på samme dag som bestevennina mi har bursdag :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trene med å stå foran han og si stååå når han står :wink: Hvis han setter seg så kan du gå ett steg bakover(framover for hunden) så han må reise seg også rose igjen når han står :wink:

OT: er det i exporamahallen du skal på valpeshow?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min valp vil ikke trave i båndet ved siden av meg, men luffe bak meg.. Hehe.. kommer til å bli moro når vi skal i dorahallen.. Ikke er hun glad i å vise tenner heller..

Når man skal stille opp er det vel en fordel at man ikke har "nitrent" på sitt hele tiden.. Ellers så er vel valpeshow forhåpentlig mest moro:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trene med å stå foran han og si stååå når han står :wink: Hvis han setter seg så kan du gå ett steg bakover(framover for hunden) så han må reise seg også rose igjen når han står :wink:

OT: er det i exporamahallen du skal på valpeshow?

Takk for tips :lol:

Ja det er det, skal du dit også`?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min valp vil ikke trave i båndet ved siden av meg, men luffe bak meg.. Hehe.. kommer til å bli moro når vi skal i dorahallen.. Ikke er hun glad i å vise tenner heller..

Når man skal stille opp er det vel en fordel at man ikke har "nitrent" på sitt hele tiden.. Ellers så er vel valpeshow forhåpentlig mest moro:)

Hvorfor ikke nitrent på sittt? :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...