Tina Skrevet 14. Mars 2005 Rapporter Share Skrevet 14. Mars 2005 Nej det vil da være smart ikke at bruge godbidder inde i selve ringen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Andreassen Skrevet 14. Mars 2005 Rapporter Share Skrevet 14. Mars 2005 siden Zep bare er 19 uker har vi ikke vært i ringen ennå nei. Men etter hva staffeeiere jeg har snakket med sier er det ikke noe problem å få akkurat den rasen til å gå pent og gjøre som eier sier. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ricco Skrevet 14. Mars 2005 Rapporter Share Skrevet 14. Mars 2005 det var vel jeg som startet dette med godbiter i ringen, og jeg mente IKKE i læringsfasen, men på en utstilling I ringen... og det er for meg like dumt som at vi schäfereiere springer som tullinger på utsiden av ringen under en utstilling. Jeg har jobbet på div. utstillinger og har selv stått og sett hva eierne gjer for å få kontakt med hunden når de er inne i ringen.... Jeg skal være så stygg og si at for meg så blir eierne foringsautomater da. (Ikke alle heldigvis) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Heidi Skrevet 14. Mars 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet 14. Mars 2005 Hehe hvis min samboer står ude i siden med en ball eller lign så vil jeg ikke være den som holder rocky. Så hiver han meg hen av gulvet for og få den ball.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Calina Skrevet 17. Mars 2005 Rapporter Share Skrevet 17. Mars 2005 Hvad betyder latmannsløsning? :oops: Dovendyr løsning...-lettvindt måte å gjøre ting på...(næm måde at lave ting på..) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar