Hundelykke Skrevet 7. Februar 2014 Rapporter Skrevet 7. Februar 2014 Da hadde jeg endelig fått hund i hus igjen Pelle er en 4 måneder gammel blandingshund. Han er blanding mellom flat coat og labrador. Til nå er han bare helt herlig, og det virker som om han virkelig koser seg her. Da jeg var å hilste på han i går merket jeg med en gang at vi hadde en bra kjemi, så da ble han med meg hjem da 4 Siter
Guest Yellow Skrevet 7. Februar 2014 Rapporter Skrevet 7. Februar 2014 Gratulerer! Spam gjerne hele tråden med masse valpebilder. Siter
Hundelykke Skrevet 7. Februar 2014 Forfatter Rapporter Skrevet 7. Februar 2014 Taakk :-D masse bilder kommer etterhvert :-D Siter
Hundelykke Skrevet 8. Februar 2014 Forfatter Rapporter Skrevet 8. Februar 2014 En som koste seg i snøen i dag 2 Siter
Hundelykke Skrevet 11. Februar 2014 Forfatter Rapporter Skrevet 11. Februar 2014 Elsker det trynet 2 Siter
Hundelykke Skrevet 19. Februar 2014 Forfatter Rapporter Skrevet 19. Februar 2014 Nå har Pelle vært her i to uker! Han har blitt litt mer husvarm. Han elsker sko, og jo dyrere de er jo bedre er de å tygge på Men ellers er han en morsom kar, og skikkelig lærevillig! Til nå har vi bare trent på småting som sitt og ligg. Og innkalling! Innkalling er han kjempeflink på, og kommer i full fart Han er også kjempe snill med alt han har møtt av dyr og mennesker og det er så herlig! Tror jeg har blitt litt lurt med hva han er blanding av, for jeg tror nemlig det er litt kanin inni der.. 1 Siter
TullBull Skrevet 20. Februar 2014 Rapporter Skrevet 20. Februar 2014 Så fin han er Morsomt navn! Var et av alternativene på valpen vår også (selvom minstemann i huset ville han skulle hete Politi, ikke Pelle, etter Pelle Politibil hehe). 1 Siter
Hundelykke Skrevet 21. Februar 2014 Forfatter Rapporter Skrevet 21. Februar 2014 Ja, jeg syns han er nydelig Jeg synes det er litt morsomt med navn som ikke alle andre hunder har Så morsomt dere hadde tenkt i samme retning! Siter
Hundelykke Skrevet 21. Juni 2017 Forfatter Rapporter Skrevet 21. Juni 2017 Lenge siden denne tråden er blitt oppdatert, ja! Pelle har nå blitt snart 4 år, og oppfører seg fortsatt som en valp til tider ? Han er blitt en kjempe fin hund, som tar det meste veldig lett. Også er han selvfølgelig verdens beste turkamerat ? 9 Siter
Orca Skrevet 21. Juni 2017 Rapporter Skrevet 21. Juni 2017 Så fin han var! Kjekt med litt blandinger her inne og Har selv en cockermix-dame på 13,5. 1 Siter
Hundelykke Skrevet 22. Juni 2017 Forfatter Rapporter Skrevet 22. Juni 2017 7 timer siden, Orca skrev: Så fin han var! Kjekt med litt blandinger her inne og Har selv en cockermix-dame på 13,5. Det syns jeg også ? Så hyggelig, håper Pelle også blir så gammel Har vært heldig med hunden min syns jeg. Tror han er blanding av border collie og setter, og ikke det jeg ble fortalt. Men heldigvis har han fått det beste av rasene! Siter
Orca Skrevet 22. Juni 2017 Rapporter Skrevet 22. Juni 2017 6 timer siden, Pelle skrev: Det syns jeg også ? Så hyggelig, håper Pelle også blir så gammel Har vært heldig med hunden min syns jeg. Tror han er blanding av border collie og setter, og ikke det jeg ble fortalt. Men heldigvis har han fått det beste av rasene! Slike blandinger blir som oftest bra er mitt inntrykk Dix er halvt cocker og vi har mistenkt border collie men aldri vært sikker. Men hun ble hvertfall verdens fineste 1 Siter
Hundelykke Skrevet 22. Juni 2017 Forfatter Rapporter Skrevet 22. Juni 2017 2 timer siden, Orca skrev: Slike blandinger blir som oftest bra er mitt inntrykk Dix er halvt cocker og vi har mistenkt border collie men aldri vært sikker. Men hun ble hvertfall verdens fineste Det er jo ikke farlig at man ikke vet helt når de blir så bra Siter
Recommended Posts