Malinka Skrevet 14. Oktober 2014 Rapporter Share Skrevet 14. Oktober 2014 Hvor er en grei plass å ha frislipp der det ikke er noe særlig med folk? Sent from my iPhone using Tapatalk Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lica Skrevet 14. Oktober 2014 Rapporter Share Skrevet 14. Oktober 2014 Løsslipp f.eks. Neste uke 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet 14. Oktober 2014 Rapporter Share Skrevet 14. Oktober 2014 Hvor er en grei plass å ha frislipp der det ikke er noe særlig med folk? Sent from my iPhone using Tapatalk Hundeparken ved Tennebekk, eller fotballbanen i Nordnæsdalen i Fyllingsdalen. Det er de stedene vi bruker mest. Neste uke Å jada Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MegaMarie Skrevet 15. Oktober 2014 Rapporter Share Skrevet 15. Oktober 2014 God plan @ingvildoline Jeg er med på den. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ane Skrevet 15. Oktober 2014 Rapporter Share Skrevet 15. Oktober 2014 Frislipp med Meesha og Tidi skjer ikke! Vi kunne trent utstilling (det trenger vi også sånn på generell basis, og jeg kan jo bare trene litt mindre evt være "hjelp" dersom jeg blir sliten). Også gå en rolig runde i bånd etterpå. Noe slik vi gjorde da jeg du og @Enits trente sist Jeg og Nora er gjerne med på noe slikt. Vi skal bare trene på kontakt mens det er andre hunder til stede Når tenker dere? Jeg kan tidlig søndager(må være hjemme til fem ish, med Nora). Trener AG med Ida søndag ettermiddager. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet 15. Oktober 2014 Rapporter Share Skrevet 15. Oktober 2014 Jeg og Nora er gjerne med på noe slikt. Vi skal bare trene på kontakt mens det er andre hunder til stede Når tenker dere? Jeg kan tidlig søndager(må være hjemme til fem ish, med Nora). Trener AG med Ida søndag ettermiddager. Vi kan lage avtale på søndag kl 12? Sent fra min GT-I9506 via Tapatalk Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ane Skrevet 15. Oktober 2014 Rapporter Share Skrevet 15. Oktober 2014 Vi kan lage avtale på søndag kl 12? Sent fra min GT-I9506 via Tapatalk Kom på jeg skal ut lørdag, så spørs om jeg er våken til det haha. Kan lørdag også. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet 15. Oktober 2014 Rapporter Share Skrevet 15. Oktober 2014 Noen som vil trene eller gå tur evt frislipp i morgen? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ane Skrevet 15. Oktober 2014 Rapporter Share Skrevet 15. Oktober 2014 Noen som vil trene eller gå tur evt frislipp i morgen? Når tenker du? Eventuelt hvor? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet 15. Oktober 2014 Rapporter Share Skrevet 15. Oktober 2014 Når tenker du? Eventuelt hvor? Det er det samme, jeg har fri hele dagen + bil Eneste er at det ikke må være så tidlig, jeg er småsyk så skal ikke ha alarmen på Også foretrekker jeg å ikke gå så langt, for jeg blir anpusten av å gå opp en trapp om dagen Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ane Skrevet 15. Oktober 2014 Rapporter Share Skrevet 15. Oktober 2014 Det er det samme, jeg har fri hele dagen + bil Eneste er at det ikke må være så tidlig, jeg er småsyk så skal ikke ha alarmen på Også foretrekker jeg å ikke gå så langt, for jeg blir anpusten av å gå opp en trapp om dagen Er ikke hjemme før ett uansett jeg. Vi kan ture Vet om et sted ute på askøy man slipper gå så mye og de kan herje løs, men er langt da. Jeg har ikke bil heller. Vet du om noe sted? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet 15. Oktober 2014 Rapporter Share Skrevet 15. Oktober 2014 Er ikke hjemme før ett uansett jeg. Vi kan ture Vet om et sted ute på askøy man slipper gå så mye og de kan herje løs, men er langt da. Jeg har ikke bil heller. Vet du om noe sted? Langt fra deg eller langt å gå? Dersom det ikke er så langt å gå dit så kan jeg bare plukke deg opp. Til å være løs bruker vi som regel hundeparken på Tennebekk, eller Nordnæsdalen (Fyllingsdalen). Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ane Skrevet 15. Oktober 2014 Rapporter Share Skrevet 15. Oktober 2014 Langt fra meg, ca 30 min kjøring ut på øyen. Åpent, så man trenger ikke gå mye for at de får løpt. Sti i terreng(myr, lyng, osv). Jentene mine synes gården i Tennebekk er kjedelig Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet 15. Oktober 2014 Rapporter Share Skrevet 15. Oktober 2014 Langt fra meg, ca 30 min kjøring ut på øyen. Åpent, så man trenger ikke gå mye for at de får løpt. Sti i terreng(myr, lyng, osv). Jentene mine synes gården i Tennebekk er kjedelig Men da henter jeg bare dere også drar vi dit Skal begge jentene være med? Meesha sitter i bur i baksetet, trooor det skal være plass til Nora ved siden av det (men ikke et bur da) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ane Skrevet 15. Oktober 2014 Rapporter Share Skrevet 15. Oktober 2014 Men da henter jeg bare dere også drar vi dit Skal begge jentene være med? Meesha sitter i bur i baksetet, trooor det skal være plass til Nora ved siden av det (men ikke et bur da) Tja, begge hadde villet. Plass til ida bak, så kan Nora sitte med meg? Om ikke tar jeg bare med en Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet 15. Oktober 2014 Rapporter Share Skrevet 15. Oktober 2014 Tja, begge hadde villet. Plass til ida bak, så kan Nora sitte med meg? Om ikke tar jeg bare med en Vi kan prøve! Om hun sitter pent og rolig (Meesha kommer til å bli fraaaa seg så greit om hun ikke "svarer" og det blir ramalama der bak ) så burde det gå fint. Så sant hun får plass da. Det ser vi i morgen. Når skal jeg plukke deg opp? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ane Skrevet 15. Oktober 2014 Rapporter Share Skrevet 15. Oktober 2014 Vi kan prøve! Om hun sitter pent og rolig (Meesha kommer til å bli fraaaa seg så greit om hun ikke "svarer" og det blir ramalama der bak ) så burde det gå fint. Så sant hun får plass da. Det ser vi i morgen. Når skal jeg plukke deg opp? Kan ikke jeg gi en lyd når jeg er på vei hjem? Tenker ca ett Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet 15. Oktober 2014 Rapporter Share Skrevet 15. Oktober 2014 Kan ikke jeg gi en lyd når jeg er på vei hjem? Tenker ca ett Det høres bra ut Er hjemme da uansett! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MegaMarie Skrevet 16. Oktober 2014 Rapporter Share Skrevet 16. Oktober 2014 På søndag kan jeg fra 13-15 tiden om noen vil trene da Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet 16. Oktober 2014 Rapporter Share Skrevet 16. Oktober 2014 Jeg og @Ane tenkte på å møtes 14:30 på søndag, er det for sent for deg @MegaMarie? Ellers så går kanskje 14 også om Ane er oppe til da Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lica Skrevet 16. Oktober 2014 Rapporter Share Skrevet 16. Oktober 2014 Blir det trening/tur på torsdag neste uke? Red: Jeg er ganske åpen, men syns det var nevnt en torsdag Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet 16. Oktober 2014 Rapporter Share Skrevet 16. Oktober 2014 Blir det trening/tur på torsdag neste uke? Red: Jeg er ganske åpen, men syns det var nevnt en torsdag Jeg har fri onsdag-søndag neste uke, så jeg er med når som helst de dagene Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lica Skrevet 16. Oktober 2014 Rapporter Share Skrevet 16. Oktober 2014 Jeg har fri onsdag-søndag neste uke, så jeg er med når som helst de dagene Så bra! Får se hvilken dag som passer best for de som vil være med. Jeg reiser hjem igjen på torsdag, men om vi ikke setter det så sent (type rundt 20-tiden) så kan jeg Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet 16. Oktober 2014 Rapporter Share Skrevet 16. Oktober 2014 Så bra! Får se hvilken dag som passer best for de som vil være med. Jeg reiser hjem igjen på torsdag, men om vi ikke setter det så sent (type rundt 20-tiden) så kan jeg Satser på å få det til når det er lyst tenker jeg Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MegaMarie Skrevet 16. Oktober 2014 Rapporter Share Skrevet 16. Oktober 2014 14 blir litt seint. Jeg skal i stallen med en venninne klokken 15-16 tiden. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts