MegaMarie Skrevet 7. September 2014 Rapporter Share Skrevet 7. September 2014 Vi trenger ringtrening før BSBK utstillingen. Noen som vil bli med? 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet 7. September 2014 Rapporter Share Skrevet 7. September 2014 Vi trenger ringtrening før BSBK utstillingen. Noen som vil bli med? Ja! Har ikke trent noe siden siste valpeshowet Vi stiller ikke på BSBK da, men tenker å starte på NKK Harstad siden vi er i nord da Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MegaMarie Skrevet 8. September 2014 Rapporter Share Skrevet 8. September 2014 Hva med torsdag i 17-18 tiden? Da kan @Wachita kanskje være med og? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Wachita Skrevet 8. September 2014 Rapporter Share Skrevet 8. September 2014 Torsdager er den ene dagen Egil jobber til 19, men da kan isåfall jeg ta det ^^ så kan jeg vet bringe tips videre til han 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ane Skrevet 8. September 2014 Rapporter Share Skrevet 8. September 2014 Jeg og ida vil være med å trene AG en gang @MegaMarie Telefonen ville at du skulle hete MegaMan. Hehe 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Evelzz Skrevet 8. September 2014 Rapporter Share Skrevet 8. September 2014 Lille er desp etter ringtrening, hun blir en helsprø krokodille med en gang hun ser utstillingsbåndet Torsdag ettermiddag da? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MegaMarie Skrevet 8. September 2014 Rapporter Share Skrevet 8. September 2014 Torsdag ettermiddag! Forslag til hvor? @Ane Er du medlem i retrieverklubben enda? Da kan vi ta ag trening der en dag! 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Enits Skrevet 8. September 2014 Rapporter Share Skrevet 8. September 2014 Jeg blir med neste gang. @Wachita du skal jo være med meg på møte på torsdag Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mokken Skrevet 8. September 2014 Rapporter Share Skrevet 8. September 2014 Blir kanskje med på torsdag, kommer an på om tidspunkt passer Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SuperDachs Skrevet 8. September 2014 Rapporter Share Skrevet 8. September 2014 Deica hadde hatt så godt av det! Men vet ikke om jeg rekker det siden jeg er på finse Onsdag til torsdag, usikker på når jeg er tilbake. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet 8. September 2014 Rapporter Share Skrevet 8. September 2014 Torsdag passer her! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Calina Skrevet 9. September 2014 Rapporter Share Skrevet 9. September 2014 Kan jeg være med? Min 5 mndr gamle spretball har godt av å se andre hunder enn sin egen flokk.. 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Enits Skrevet 9. September 2014 Rapporter Share Skrevet 9. September 2014 Jeg trenger trening sammen med Lumi! hun blir helt koko og kenguru når vi treffer/ser andre mennesker og hund! Men kan dessverre ikke Torsdag denne uken Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ane Skrevet 9. September 2014 Rapporter Share Skrevet 9. September 2014 Hvor skal dere på.torsdag? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
monica_n Skrevet 9. September 2014 Rapporter Share Skrevet 9. September 2014 Jeg blir gjerne med på torsdag om mulig? Når og hvor evt? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet 9. September 2014 Rapporter Share Skrevet 9. September 2014 Jeg kan før 14:00 og etter 16:00 på torsdag Temmelig fleksibel på sted @Calina Selvfølgelig kan du få være med! Åpent for alle Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Evelzz Skrevet 10. September 2014 Rapporter Share Skrevet 10. September 2014 Etter 16 er best her, hvor som helst :-) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Calina Skrevet 10. September 2014 Rapporter Share Skrevet 10. September 2014 Yay Etter 16 her og, jeg jobber til da, men har bil så er ganske fleksibel. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MegaMarie Skrevet 11. September 2014 Rapporter Share Skrevet 11. September 2014 Jeg kan desverre ikke i dag likevel. Kos dere Jeg er gjerne med en dag i helgen om noen kan? Lørdag eller søndag. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Enits Skrevet 11. September 2014 Rapporter Share Skrevet 11. September 2014 Jeg kan desverre ikke i dag likevel. Kos dere Jeg er gjerne med en dag i helgen om noen kan? Lørdag eller søndag. Søndag! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mokken Skrevet 11. September 2014 Rapporter Share Skrevet 11. September 2014 Jeg må stå over i dag dessverre, formen er ikke helt på topp. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MegaMarie Skrevet 11. September 2014 Rapporter Share Skrevet 11. September 2014 Søndag! Men da sier vi søndag! Når klokken passer det? Jeg skal bare ut på byn på lørdag igjen, så viktig at det ikke blir for tidlig ( og at jeg ikke glemmer avtalen igjen ). 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MegaMarie Skrevet 13. September 2014 Rapporter Share Skrevet 13. September 2014 Da bare bestemmer jeg. Søndag klokken 13. Skal vi møtes ved Lynghaug skole, der vi har vært et par ganger før? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Enits Skrevet 13. September 2014 Rapporter Share Skrevet 13. September 2014 Jeg er ledig i hele morgen hvor er lynghaug skole? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
monica_n Skrevet 13. September 2014 Rapporter Share Skrevet 13. September 2014 i fyllingsdalen? Jeg er med! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts