Wachita Skrevet 22. Oktober 2014 Rapporter Share Skrevet 22. Oktober 2014 Unnskyld for at jeg glemte å tagge deg! Hahaa, ikke tenk på det da xD Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mokken Skrevet 22. Oktober 2014 Rapporter Share Skrevet 22. Oktober 2014 Jeg og @Lica møtes i morgen kl. 14 og kjører da opp i Nordnæsdalen fra sentrum Skal noen av dere andre være med? @MegaMarie @Enits @Ane @ @Emilie @Alvira ? Hva er planen? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet 22. Oktober 2014 Rapporter Share Skrevet 22. Oktober 2014 Hva er planen? Kommer an på hvor mange som kommer og hva folk vil gjøre Kanskje trene utstilling/lydighet, ha frislipp etc Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Wachita Skrevet 22. Oktober 2014 Rapporter Share Skrevet 22. Oktober 2014 Vi trenger å trene litt på utstilling (ikke løpe tulling når noen løper forran oss), og gjerne få litt tips innen lydighets treningen (: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Enits Skrevet 22. Oktober 2014 Rapporter Share Skrevet 22. Oktober 2014 Jeg kommer må trene på utstilling og å møte mennesker, og kanskje frislipp på slutten? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet 22. Oktober 2014 Rapporter Share Skrevet 22. Oktober 2014 Det høres bra ut for min del Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Enits Skrevet 22. Oktober 2014 Rapporter Share Skrevet 22. Oktober 2014 Igrunn med på det meste jeg Gleder meg veldig Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mokken Skrevet 22. Oktober 2014 Rapporter Share Skrevet 22. Oktober 2014 Jeg kommer dersom jeg er våken Jobber i natt så jeg vet ikke helt når jeg står opp, vanligvis en gang mellom 13.30 og 16. 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Emilie Skrevet 22. Oktober 2014 Rapporter Share Skrevet 22. Oktober 2014 Jeg og @Lica møtes i morgen kl. 14 og kjører da opp i Nordnæsdalen fra sentrum Skal noen av dere andre være med? @MegaMarie @Enits @Ane @ @Emilie @Alvira ? skulle veldig, veldig gjerne, men er nok på jobb Men takk for at du tenkte på meg. Er gjerne med en annen dag Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lica Skrevet 22. Oktober 2014 Rapporter Share Skrevet 22. Oktober 2014 Gleder meg! skulle veldig, veldig gjerne, men er nok på jobb Men takk for at du tenkte på meg. Er gjerne med en annen dag Vi får forhåpentligvis truffet hverandre igjen ved en annen anledning 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MegaMarie Skrevet 23. Oktober 2014 Rapporter Share Skrevet 23. Oktober 2014 Jeg er på skolen :/ Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Enits Skrevet 23. Oktober 2014 Rapporter Share Skrevet 23. Oktober 2014 Vi må kle godt på oss idag ser jeg Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Enits Skrevet 23. Oktober 2014 Rapporter Share Skrevet 23. Oktober 2014 Da er jeg og Maria her Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Enits Skrevet 23. Oktober 2014 Rapporter Share Skrevet 23. Oktober 2014 .edddzxr_;,;4 34...4x,Zinc r. , the. rrřr x4ød z,. De.,., d 2 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Wachita Skrevet 23. Oktober 2014 Rapporter Share Skrevet 23. Oktober 2014 Khal er kjempe sliten etter i dag! Selvbeherskelse er SÅÅÅ vanskelig! Han orket nesten ikke å gå fra bilen og inn en gang! Synd med været i dag da "/ Men var veldig hyggelig! Kjekt å treffe deg igjen @Lica etter såå mange år! ^^ 2 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mokken Skrevet 23. Oktober 2014 Rapporter Share Skrevet 23. Oktober 2014 .edddzxr_;,;4 34...4x,Zinc r. , the. rrřr x4ød z,. De.,., d Har du begynt med fremmedspråk? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Enits Skrevet 23. Oktober 2014 Rapporter Share Skrevet 23. Oktober 2014 Har du begynt med fremmedspråk? Oiii telefonen tålte ikke regnet 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lica Skrevet 23. Oktober 2014 Rapporter Share Skrevet 23. Oktober 2014 Khal er kjempe sliten etter i dag! Selvbeherskelse er SÅÅÅ vanskelig! Han orket nesten ikke å gå fra bilen og inn en gang! Synd med været i dag da "/ Men var veldig hyggelig! Kjekt å treffe deg igjen @Lica etter såå mange år! ^^ Har ei som ligger og purker jeg også Det var veldig hyggelig å treffe deg igjen! Det må vi få til igjen, helst før det går like mange år som sist xD Veldig hyggelig å hilse på @ og @ingvildoline igjen også Veldig kjekt å endelig få hilse på @Enits også! Takk for fint treff på tross av været, dette må vi gjøre igjen 2 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Enits Skrevet 23. Oktober 2014 Rapporter Share Skrevet 23. Oktober 2014 Har ei som ligger og purker jeg også Det var veldig hyggelig å treffe deg igjen! Det må vi få til igjen, helst før det går like mange år som sist xD Veldig hyggelig å hilse på @ og @ingvildoline igjen også Veldig kjekt å endelig få hilse på @Enits også! Takk for fint treff på tross av været, dette må vi gjøre igjen Min også ligger strak ut! Evt sammenkrøllet i sofaen <3 Takk for idag Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet 23. Oktober 2014 Rapporter Share Skrevet 23. Oktober 2014 .edddzxr_;,;4 34...4x ,Zinc r. , the. rrřr x4ød z,. De.,., d --- Meesha er passe trøtt han også! Takk for i dag, det var veldig hyggelig til tross for været Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet 2. November 2014 Rapporter Share Skrevet 2. November 2014 Fitjar-utstillingen er om en uke og vi vil gjerne trene til den en gang eller to. Spesielt oppstilling sammen med andre hunder + tannvisning, det andre begynner vi å få kontroll på. Noen som vil? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Enits Skrevet 2. November 2014 Rapporter Share Skrevet 2. November 2014 Fitjar-utstillingen er om en uke og vi vil gjerne trene til den en gang eller to. Spesielt oppstilling sammen med andre hunder + tannvisning, det andre begynner vi å få kontroll på. Noen som vil? Jeg burde sikkert siden jeg ikke har deltatt på utstilling før Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet 2. November 2014 Rapporter Share Skrevet 2. November 2014 Jeg burde sikkert siden jeg ikke har deltatt på utstilling før Når kan du? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Enits Skrevet 3. November 2014 Rapporter Share Skrevet 3. November 2014 Når kan du? Torsdag Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MegaMarie Skrevet 3. November 2014 Rapporter Share Skrevet 3. November 2014 Jeg vil også trene! Jeg kan som oftest på ettermiddag, etter klokken 16. Onsdag kan jeg etter klokken 14. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts