Emilie Skrevet 24. Mars 2014 Rapporter Share Skrevet 24. Mars 2014 Gjerne! Men hvor og når? Jeg har kun anledning ettermiddager Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mokken Skrevet 24. Mars 2014 Rapporter Share Skrevet 24. Mars 2014 Denne uken kan jeg ikke, men jeg kan onsdag 02.april i 18 tiden Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ceccy Skrevet 24. Mars 2014 Rapporter Share Skrevet 24. Mars 2014 Dette skulle jeg fått med meg! Vims trenger virkelig å trene på denne løpingen da hun hopper mer enn hun løper Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet 24. Mars 2014 Rapporter Share Skrevet 24. Mars 2014 Jeg kan de aller fleste ettermiddager og på formiddagene fra torsdag-søndag. Vi er gjerne med og trener mer Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gronnis Skrevet 24. Mars 2014 Rapporter Share Skrevet 24. Mars 2014 Så bra! Jeg jobber i morgen (14-20) forelesning 13:30-16:00 på onsdag og 11.00-16.00 på fredag. Ellers har jeg tid neste uke har jeg også stort sett fri utenom 11:00-13:30 på fredagen. På torsdag skal jeg på utstillingstrening med collie-klubben i 7-8 tiden (Sparkjøp på Kokstad), er bare for folk å henge seg på der men jeg trenger mer trening enn det! 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mokken Skrevet 24. Mars 2014 Rapporter Share Skrevet 24. Mars 2014 På torsdag skal jeg på utstillingstrening med collie-klubben i 7-8 tiden (Sparkjøp på Kokstad), er bare for folk å henge seg på der men jeg trenger mer trening enn det! Klokken, pris, fast hver torsdag? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MegaMarie Skrevet 25. Mars 2014 Rapporter Share Skrevet 25. Mars 2014 Jeg kan i helgen Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet 25. Mars 2014 Rapporter Share Skrevet 25. Mars 2014 Hva med lørdag kl 13?Sent from my GT-I9506 using Tapatalk Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gronnis Skrevet 25. Mars 2014 Rapporter Share Skrevet 25. Mars 2014 Lørdag kl 13 passer fint her @ : Ja, det er gratis Dette står på siden til collieklubben: 2. januar 2014 startet vi opp igjen med torsdags-treningen i parkeringsanlegget til Spar Kjøp på Kokstad, torsdager kl 19.30-20.30. Alle er hjertelig velkommen!. 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gronnis Skrevet 27. Mars 2014 Rapporter Share Skrevet 27. Mars 2014 Er på mobil, så jeg får ikke til å redigere forrige post. Men hvem blir med for å trene 13 på lørdag? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ane Skrevet 27. Mars 2014 Rapporter Share Skrevet 27. Mars 2014 Kanskje jeg og Ida kommer. Om det er fint vær og sol, kanskje vi kunne gått en tur eller noe etterpå? Sent from my iPhone using Tapatalk Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet 29. Mars 2014 Rapporter Share Skrevet 29. Mars 2014 Møtes vi kl 13 i dag? Sent from my GT-I9506 using Tapatalk Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ceccy Skrevet 29. Mars 2014 Rapporter Share Skrevet 29. Mars 2014 Jeg er på jobb til kl 15 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet 29. Mars 2014 Rapporter Share Skrevet 29. Mars 2014 @Lisa @ @MegaMarie @Ane ? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MegaMarie Skrevet 29. Mars 2014 Rapporter Share Skrevet 29. Mars 2014 Glemte helt denne tråden. Jeg har en turavtale i dag som jeg må høre med når er. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ane Skrevet 29. Mars 2014 Rapporter Share Skrevet 29. Mars 2014 Kommer meg ikke ut dit til 13 :/ Sent from my iPhone using Tapatalk Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet 29. Mars 2014 Rapporter Share Skrevet 29. Mars 2014 Kommer meg ikke ut dit til 13 :/ Sent from my iPhone using Tapatalk Vil du være med og gå tur i dag, da? Jeg (og sambo, om han orker) tenkte å gå til Viggohytten eller noe sånn Edit: Altså senere enn kl. 13 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gronnis Skrevet 29. Mars 2014 Rapporter Share Skrevet 29. Mars 2014 Trodde det ikke ble noe av siden ingen hadde svart på torsdag utenom Ane. Men kan kanskje få noe til senere i dag, eller evt. i morgen? @ingvildoline Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet 29. Mars 2014 Rapporter Share Skrevet 29. Mars 2014 Trodde det ikke ble noe av siden ingen hadde svart på torsdag utenom Ane. Men kan kanskje få noe til senere i dag, eller evt. i morgen? @ingvildoline Dagen min er åpen, så jeg er keen både på trening og tur, jeg I morgen er det mer usikkert (jeg skal på fest i kveld ) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mokken Skrevet 29. Mars 2014 Rapporter Share Skrevet 29. Mars 2014 Har allerede skrevet at jeg ikke kan denne uken. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet 29. Mars 2014 Rapporter Share Skrevet 29. Mars 2014 Har allerede skrevet at jeg ikke kan denne uken. Beklager, jeg som blingset! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mokken Skrevet 29. Mars 2014 Rapporter Share Skrevet 29. Mars 2014 Beklager, jeg som blingset! Sånt som skjer! Har jobbet såpass mye denne uken at jeg trenger minst mulig planer kjenner jeg. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ragnhild Skrevet 30. Mars 2014 Rapporter Share Skrevet 30. Mars 2014 Hei! Eg kunne gjerne tenkt meg å vere med på ditta en gang! Eg kan kommande veke. Er litt usikker på korleis Theo vil oppføre seg på ei sånn trening egentlig, så mest berre for å sjå kva det går i. Virka kjekt å stille han ut, han er snart 8 mnd, men må finne ut kor "ille" han oppføra seg før eg i det heile tatt vurdera noke slikt. Ikkje ille som i hissigpropp, men som i "hallo-vil ingen leike med meg eller?:D" Han er meget eksemplarisk når det berre er oss, men mista veeeldig lett fokus for tida, viss det kjem ei bie, en fugl eller noke anna spennande som menneske eller hund så vi trenge trening! Viss det er lov å snike seg med (Er forresten ganske ny på forumet, har vertfall ikkje skreve noke særlig her før, men virka kjekt å bli kjent med kjekke hundefolk i Bergen!) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet 30. Mars 2014 Rapporter Share Skrevet 30. Mars 2014 Hei! Eg kunne gjerne tenkt meg å vere med på ditta en gang! Eg kan kommande veke. Er litt usikker på korleis Theo vil oppføre seg på ei sånn trening egentlig, så mest berre for å sjå kva det går i. Virka kjekt å stille han ut, han er snart 8 mnd, men må finne ut kor "ille" han oppføra seg før eg i det heile tatt vurdera noke slikt. Ikkje ille som i hissigpropp, men som i "hallo-vil ingen leike med meg eller?:D" Han er meget eksemplarisk når det berre er oss, men mista veeeldig lett fokus for tida, viss det kjem ei bie, en fugl eller noke anna spennande som menneske eller hund så vi trenge trening! Viss det er lov å snike seg med (Er forresten ganske ny på forumet, har vertfall ikkje skreve noke særlig her før, men virka kjekt å bli kjent med kjekke hundefolk i Bergen!) Vimsehunder går helt fint, vi som har vært på disse treningene til nå er godt vant med dem og noen av oss (jeg) har sånne selv Noe i neste uke hadde vært veldig fint, vi skal stille om en uke! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gronnis Skrevet 31. Mars 2014 Rapporter Share Skrevet 31. Mars 2014 Jeg kan så og si når som helst utenom fredag formiddag og i morgen ettermiddag Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts