Gå til innhold
Hundesonen.no

Flink tegner ønskes

Recommended Posts

Guest Christine
Skrevet

Har nettopp fått ny ramme og fått hengt opp verdens fineste tegning av verdens nydeligste hund, og har veldig lyst på en lignende tegning av nåværende hund for å henge opp ved siden av det andre. Må være tegnet på A3.

image_zps70970a58.jpg

Fineste tegningen tegnet av @Caroline :)

Vet ikke hva som er normal pris, men det blir vi enige om.

Guest Christine
Skrevet

Har masse hodebilder av bikkja, men tror en tegning av dette kunne gjort seg på veggen.

IMG_0925_zpsaf186305.jpg

Bare med hodet i fokus av bildet.

Skrevet

Åååå, Milo... Herregud, åtte år siden jeg tegnet det bildet. Skjønner ikke hvor tida blir av! Hadde døgnet mitt hatt flere timer, kunne jeg laget en ny, men jeg har rett og slett ikke tid som det er nå...

Guest Christine
Skrevet

Jepp, tiden går fort! Har forståelse for dårlig tid, så håper jeg finner noen som kan klare å matche kunstverket :)

• 2 months later...
Skrevet

Heisann folkens! Jeg er ny her, og vil bare si at jeg også driver med tegning. Tegner kjæledyr, ville dyr og fugler. A3 er formatet jeg bruker mest. Kun gråblyantegning :-)

Skrevet

Heisann folkens! Jeg er ny her, og vil bare si at jeg også driver med tegning. Tegner kjæledyr, ville dyr og fugler. A3 er formatet jeg bruker mest. Kun gråblyantegning :-)

Hva tar du for en tegning?
Skrevet

Jeg vurderer det litt. Har aldri tatt tegneoppdrag før men kan å tegne hvis jeg vil.. Har ingen tegninger på pc-en nå tror jeg, men finnes noen malerier på hjemmesiden min. www.sophieberntsen.com

Skrevet

Jeg tegnet også mye før en gang i tiden (www.dyretegning.wordpress.com). Men hvordan bestiller du trykk av tegningene på tekstiler?

Heisann! Det er bare å scanne tegningen det, og enten bruke strykemerke, eller få trykket en fotopute

. Mange leverandører rundt på Internett :-)

• Like 1