SFX Skrevet 25. Januar 2014 Rapporter Share Skrevet 25. Januar 2014 Jeg selger to reflekslenker fra Paw of Sweden. De er 160 cm lange, med karabinkrok. Det ene er fullstendig ubrukt, det andre benyttet i en måneds tid. Jeg har et i lilla og et i turkis. 150 for det turkise og 100 for det lilla. Kjøper dekker porto. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anette Skrevet 25. Januar 2014 Rapporter Share Skrevet 25. Januar 2014 whoaaa! ! facebook!!!! Tar det lilla :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SFX Skrevet 25. Januar 2014 Forfatter Rapporter Share Skrevet 25. Januar 2014 Lilla er lovet til Anette Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
H P Skrevet 25. Januar 2014 Rapporter Share Skrevet 25. Januar 2014 Vil gjerne ha det turkise! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SFX Skrevet 25. Januar 2014 Forfatter Rapporter Share Skrevet 25. Januar 2014 Vil gjerne ha det turkise! Deal - jeg sender deg en PM for adresse og betaling og sånn. 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts