Gå til innhold
Hundesonen.no

Recommended Posts

Skrevet

Jeg smører in hunden min med balsam potesalve hver kveld i disse dager men hun slikker det av igjen med en gang, dvs mens jeg smører på hehehe smaker vist veeeeldig godt.... har prøvd å ta på henne sokker, de trakker hun utav igjen. har prøvd paws gummi sokker - de får jeg ikke på henne.

noen tips om hva jeg kan gjøre så salven får virke over natten uten å bli slikket bort med en gang ????

Guest bikkje1
Skrevet

Apotek eller sportsforetninger tipper jeg. :)

Ville ikke kjøpt sportsteip fra apotek. Jeg brukte sportsteip (norgesteip?) derfra når jeg måtte teipe ankelen min, og det gjorde helt forferdelig vondt å ta av igjen (effektiv måte å fjerne hår på da :shifty: ). Så vil tro det blir ganske vondt og ubehagelig for en vofs med pels. :P:lol:

Skrevet

Ville ikke kjøpt sportsteip fra apotek. Jeg brukte sportsteip (norgesteip?) derfra når jeg måtte teipe ankelen min, og det gjorde helt forferdelig vondt å ta av igjen (effektiv måte å fjerne hår på da :shifty: ). Så vil tro det blir ganske vondt og ubehagelig for en vofs med pels. :P:lol:

Den trenger jo ikke sitte i pelsen, bare rundt sokken så den blir stivere og vanskeligere og få av :)

• Like 1