tm100015 Skrevet 12. Januar 2014 Rapporter Share Skrevet 12. Januar 2014 Jeg smører in hunden min med balsam potesalve hver kveld i disse dager men hun slikker det av igjen med en gang, dvs mens jeg smører på hehehe smaker vist veeeeldig godt.... har prøvd å ta på henne sokker, de trakker hun utav igjen. har prøvd paws gummi sokker - de får jeg ikke på henne. noen tips om hva jeg kan gjøre så salven får virke over natten uten å bli slikket bort med en gang ???? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Malamuten Skrevet 12. Januar 2014 Rapporter Share Skrevet 12. Januar 2014 Sokker og sportstape. 2 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tm100015 Skrevet 12. Januar 2014 Forfatter Rapporter Share Skrevet 12. Januar 2014 Sokker og sportstape. den var ikke dum sportstape, hva er det og hvor får jeg fatt i det tror du ?? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Malamuten Skrevet 12. Januar 2014 Rapporter Share Skrevet 12. Januar 2014 den var ikke dum sportstape, hva er det og hvor får jeg fatt i det tror du ?? Apotek eller sportsforetninger tipper jeg. 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tm100015 Skrevet 12. Januar 2014 Forfatter Rapporter Share Skrevet 12. Januar 2014 Apotek eller sportsforetninger tipper jeg. takk skal du ha Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest bikkje1 Skrevet 12. Januar 2014 Rapporter Share Skrevet 12. Januar 2014 Apotek eller sportsforetninger tipper jeg. Ville ikke kjøpt sportsteip fra apotek. Jeg brukte sportsteip (norgesteip?) derfra når jeg måtte teipe ankelen min, og det gjorde helt forferdelig vondt å ta av igjen (effektiv måte å fjerne hår på da ). Så vil tro det blir ganske vondt og ubehagelig for en vofs med pels. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Malamuten Skrevet 12. Januar 2014 Rapporter Share Skrevet 12. Januar 2014 Ville ikke kjøpt sportsteip fra apotek. Jeg brukte sportsteip (norgesteip?) derfra når jeg måtte teipe ankelen min, og det gjorde helt forferdelig vondt å ta av igjen (effektiv måte å fjerne hår på da ). Så vil tro det blir ganske vondt og ubehagelig for en vofs med pels. Den trenger jo ikke sitte i pelsen, bare rundt sokken så den blir stivere og vanskeligere og få av 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts