Gå til innhold
Hundesonen.no

Oppdretter av Australian Shepherd


StineJRT
 Share

Recommended Posts

Hei! Jeg føler jeg har leitet overalt etter oppdretter av Australian Shepherd som nylig har fått kull og har valper til salgs. Foreløbig har jeg hatt kontakt med kennel Aysablue som fikk valper nå i julen. For oss er det først å fremst viktigs hvilke personlighet hunden har, vi har bestemt oss for tispe. Men begge tispene i kullet ble svart, hvit og brun tri. Så mitt spørsmål er om det er noen her som har/kjenner oppdretter av Australian Shepherd som har valper til salgs nå?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva er problemet med blac eller red tri?

Vet ikke om noen som har valper akkuratt nå, men disse venter kull i februar. Og denne skal vel ha i mars/april tror jeg. Du kan jo kontakte denne kennelen, og høre om de har fler igjen. De skal også ha kull i løpet av året.

Man må ofte vente for å få det man vil ha. Jeg har planlagt hund nr 2 i 4 år nå :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På www.askn.no ligger det ute oppdretter-sider :)

Jeg planlegger kull på Gira, venter bare på løpetid, men har en del på venteliste.

Men ta gjerne kontakt på christine@dalsrud.com for mer info, evnt sjekk ut www.dalsrud.com :)

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva er problemet med blac eller red tri?

Vet ikke om noen som har valper akkuratt nå, men disse venter kull i februar. Og denne skal vel ha i mars/april tror jeg. Du kan jo kontakte denne kennelen, og høre om de har fler igjen. De skal også ha kull i løpet av året.

Man må ofte vente for å få det man vil ha. Jeg har planlagt hund nr 2 i 4 år nå :P

Ingenting galt med svart og hvertfall ikke rød tri den er nydelig! Det viktigste for oss er personligheten til hunden som sagt men jeg personlig syns at rød tri og rød merle er absolutt fantastisk. Og som jeg også nevte har Aysablue kennel nettopp fått valper og har veldig lyst å kjøpe en av tispene. Vi skal reise opp for å se på valpene når de er 5 uker gammel og hvis vi ikke finner ut at det er valpen for oss får vi bare vente. Men det er greit å vite om noen andre har planer om valp snart hvis valpen vi skal se på ikke er for oss :-)

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...