Nirm Skrevet 10. Januar 2014 Rapporter Share Skrevet 10. Januar 2014 Finnes det noen enkel liten app som er lett å føre regnskap på? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anette Skrevet 10. Januar 2014 Rapporter Share Skrevet 10. Januar 2014 YNAB! you need a budget finnes som pc program og som app til iphone/android for å føre inn utgifter underveis i måneden på sine respektive budsjettposter. og SHIT T hadde vært stolt av meg nå altså 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nirm Skrevet 10. Januar 2014 Forfatter Rapporter Share Skrevet 10. Januar 2014 Jeg fant denne som var litt billigere. Og som bare var som app. Så nå skal jeg starte å føre regnskap igjen. Mye enklere på mobilen, for den er jo med hele tiden. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mowgli Skrevet 10. Januar 2014 Rapporter Share Skrevet 10. Januar 2014 Finnes det noe for android? 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anette Skrevet 11. Januar 2014 Rapporter Share Skrevet 11. Januar 2014 Finnes det noe for android? ynab fungerer på android og iphone iallefall. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts