Fillerya Skrevet 9. Juni 2014 Rapporter Skrevet 9. Juni 2014 Har som sagt ikke fått min enda. Var den kommentaren til meg? Den jeg har sendt til har fått gaven og gjettet på andre enn meg Siter
laikamor Skrevet 9. Juni 2014 Rapporter Skrevet 9. Juni 2014 Var den kommentaren til meg? Den jeg har sendt til har fått gaven og gjettet på andre enn meg Nei var kommentar til om alle hadde fått sin Siter
Kaja Skrevet 9. Juni 2014 Rapporter Skrevet 9. Juni 2014 Nei var kommentar til om alle hadde fått sin Jeg vet. Den kom jo i retur igjen. Dvs hos mamma og der bor ikke jeg lenger. Den må pakkes om å sendes på nytt så det får jeg ikke gjort før nestegang jeg er hjemme (i juli) Siter
laikamor Skrevet 9. Juni 2014 Rapporter Skrevet 9. Juni 2014 Jeg vet. Den kom jo i retur igjen. Dvs hos mamma og der bor ikke jeg lenger. Den må pakkes om å sendes på nytt så det får jeg ikke gjort før nestegang jeg er hjemme (i juli) Det går helt fint altså, du trenger ikke stresse med det Glemte helt å gi beskjed om at vi flyttet, og har ikke tenkt over den etter det Siter
Kaja Skrevet 9. Juni 2014 Rapporter Skrevet 9. Juni 2014 Det går helt fint altså, du trenger ikke stresse med det Glemte helt å gi beskjed om at vi flyttet, og har ikke tenkt over den etter det Flott skal prøve å huske det. Send meg adressen på pm Siter
Recommended Posts