Gå til innhold
Hundesonen.no

Recommended Posts

Skrevet

Håper hunden blir frisk! De burde tilby å ta sin del av regninga!

Man skal aldri legge for mye tiltro til en dyrepleier/sykepleier...Noe vi ser her, om det du skriver stemmer!

Skrevet

For det første syns jeg at du skal roe deg ned. Greit at det er lite hyggelig å få igjen en hund i den forfatning, og en slik holdning vil ikke skape god komunikasjon med pensjonatet. Jeg har selv jobbet på pensjonat, og hatt min dose med hunder som har vært utrolig krevende. Prøv å ta en tlfsamtale med pensjonatet, og prøv å legge bort aggresjonen. Kan hende du får en forklaring på hva som har skjedd.

Skrevet

Skjønner ts godt jeg, en ting er å få igjen en syk hund - men da skal pensjonatet ha fått det med seg og prøvd å gjøre noe for å lindre - eventuelt kontakte eier og vet. under oppholdet. Ikke bare levere tilbake en hund i den forfattingen og fraskrive seg alt ansvar. Desverre vet jeg ikke hva som faktisk kan gjøres.

Skrevet

helt enig med Raksha...vi er ikke agressive, men når mennesker fraskrive seg alt ansvar og sier ikke sin feil. de har gjørt ingenting med hunden, når de merket at han er syk. ikke kontakte oss,lege eller lignende.

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Nye innlegg

• Det kommer an på vekten til hunden, ikke alderen. Men det gir mening, Acana er mer rent kjøtt og mer energieffektivt så hunden får mer næring ut av mindre mengde.
    • Hvor mange gram skal valp på 4 mnd ha på acana? Får ikke 120g til å stemme når han skal ha 160g på andre merker? Vi holder på å bytte fra monster til acana. 
    • Det er veldig vanskelig å si hva som er "bedre" uten å vite hvordan forutsetningene ser ut. Hvis det er hjelp til rasevalg du vil ha så er det kanskje greit å lage en egen tråd til det med informasjon om hvilken erfaring du har med hund, hvordan hverdagen din ser ut, hvor mye aktivitet vil hunden få, har du planer om noe målrettet aktivitet/sport osv. Hvilke kriterier har du mtp. lyd, pelsstell, støvsuging, størrelse på hunden?  Med denne informasjonen er det lettere å gi råd om en rase som kan passe til ditt potensielle hundehold. Det er helt sikkert flere raser som kan passe kriteriene, og mange som ikke gjør det. 
    • Svarer dere begge to her. Ser at dette kanskje er en god grunn til å vurderer andre raser. Kanskje Aussie eller Collie er bedre?
    • Har ofte erfaring med at de jeg spør på utstillinger eller andre stevner bare roser hunderaser helt og forteller kun det positive. De jeg snakka med på messen var kun positive til rasen.
  • Nylig opprettede emner

• Opprett ny...