Gå til innhold
Hundesonen.no

Dyrlege eller ei?


pelifix
 Share

Recommended Posts

Hei jeg er ny her, ihvertfall som aktiv bruker, men koser meg med å lese tråder og lærer av det. Hadde vel tenkt å introdusere meg før jeg laget tråder men...

Hunden min vekket meg i morges med brekninger og oppkast. På stuen ser jeg han har fått tak i en julepyntet kongle og tygget den i stykker og sikkert spist endel. Den ble laget i fjor i barnehagen, og var dekorert med orange maling og glitter. Fancy glitrende oppkast! Tenkte alt som gikk ned kom opp igjen, men da vi gikk ut hadde han knall orange avføring som var ganske blaut. Så noe har tydeligvis gått igjennom systemet... ringte dyrlegen som anbefalte å komme for blodprøve i tilfelle forgiftning. Men han er helt fin i formen og drikker og spiser normalt. Kanskje litt slapp men det blir man vel av å være kvalm?

Skal jeg få tatt den blodprøven for sikkerhets skyld? Ble rredd da de snakket om nyresvikt og leverproblemer...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja det er vel kanskje litt tussete å stille spørsmålstegn til dyrlegekontoret, men jeg tenker de ville anbefale -alle- nervøse sjeler å komme innom. Jeg tenker jo også at det er pynt og dill som blir brukt i en barnehage og derfor har begrenset med giftige stoffer. Godt å høre flere ville avventet litt, så jeg ser det an over natten.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...