Gå til innhold
Hundesonen.no

Mira og vega<3

~Marlene~

Recommended Posts

må oppdatere litt med bilder jeg! er jo kjempelenge siden sist.

så her kommer noen bilder :)

kos dere =D>

Julegavene fra miko :(

bamsetrkle2hc.jpg

Mira med bamseørkle sitt fra Miko :D

bambitrkle6bk.jpg

Mira med Babmitørkle fra Miko

sommerfultrke9bp.jpg

Mira med sommerful tørkle fra kjære søte miko ;)

sebratrkle4uy.jpg

Mira med sebratørkle fra Miko :D

de tørklene fikk hun av miko i julegave! Takk miko og elin :D

:D se på dette teite snodige bildet! ser ut som mira pisser på Vega :(

miraogvega7yr.jpg

noesonsasvrerer9nc.jpg

* Noen som SA svære ører? :( de er jo ikke svære

im0006817af.jpg

Vega og Mira på julaften ;)

oko2ef.jpg

blæ :P

mimi2ub.jpg

snakk om å være egen! hun ville ikke dele en eneste leke med noen :(

ps: det beinet det røde er fra bror Tiko! tusentakk :(

im0007335ci.jpg

Men vega prøvde å stjele den likevel :wink::P

kaiser0cx.jpg

Mira leker med Kaiser, hennes bestevenn ;)

snorl2xh.jpg

Og dette er mira etter hun har vært ute med rakettene, slokna som et lys :P

til sist: desidertfinestehundanever3cj.jpg

Begge gulljentene mine Love

Nå kan jeg ikke bbombadere med flere bilder så vi sier stopp for denne gangen :P skal legge ut masse på mira å vegas sider senere :D

takk for titten! å jeg vil gjerne ha kommentarer

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 1 month later...

Nye bilder stadig like vakre :P

317ad7d0.jpg

vi er på toppen av komsatoppen og tok oss en velfortjent pause :P hundne e var dauetrøtt etter turen å såvna med en gang de kom inn ;)

70a27a13.jpg

gullet til mamma poserer i lyngen på treet

gullet til mor ville posere litt før vi dro ned fra toppen hehe

1182ea1d.jpg

hehe vakre jentene mine :)

84cf4db6.jpg

Vega jenta mi ;)

b9b11bc5.jpg

Mira ;)

f70faba8.jpg

mira kan hoppe ;) HOHOHOHO( det ser ut som hun står på gulve men hun er faktisk veldig høyt oppe)

4e099985.jpg

mira med caps som vi bare bruker ved bilder

a1819b22.jpg

vega og mira koser seg ute

34d75708.jpg

Sita, Vega og Mira ;) vakre jenter de ja!

sånn det var allt for denne gangen, vil gjerne ha kommentarer om gulljentene!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nye bilder stadig like vakre :P

317ad7d0.jpg

vi er på toppen av komsatoppen og tok oss en velfortjent pause ;) hundne e var dauetrøtt etter turen å såvna med en gang de kom inn ;)

70a27a13.jpg

gullet til mamma poserer i lyngen på treet

gullet til mor ville posere litt før vi dro ned fra toppen hehe

1182ea1d.jpg

hehe vakre jentene mine :)

84cf4db6.jpg

Vega jenta mi ;)

b9b11bc5.jpg

Mira ;)

f70faba8.jpg

mira kan hoppe :P HOHOHOHO( det ser ut som hun står på gulve men hun er faktisk veldig høyt oppe)

4e099985.jpg

mira med caps som vi bare bruker ved bilder

a1819b22.jpg

vega og mira koser seg ute

34d75708.jpg

Sita, Vega og Mira ;) vakre jenter de ja!

sånn det var allt for denne gangen, vil gjerne ha kommentarer om gulljentene!

ååå neeei kan noen formisnke dem! jeg får ikke til :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Nye innlegg

• Personlig er jeg veldig glad i bichon-rasene, selv om de krever litt klipping og børsting. Med riktig sosialisering og trening så er de fine familiehunder som kan være med på det meste. Om dere lener mot spaniel så synes jeg personlig at springeren er et bedre valg. Cockeren og de mindre (king charles og cavalier) har mye helseproblemer. De er fine familiehunder, men krever også litt pelsstell. Shetland sheepdog kan være et alternativ. Hvis dere ikke vil ha pelsstell i det hele tatt så ta en titt på dansk/svensk gårdshund. De kan bjeffe når det kommer besøk, går folk på veien, osv. men ikke noe mer enn de fleste andre små raser. De er glatthåret, men røyter da korte hår minst et par ganger i året, som er normalt for alle røytende raser. De er aktive og trenger både fysisk og mental aktivisering, og kan kanskje minne litt om beagle hvis det er utseende som trekker der. Mellompuddel eller dvergpuddel er morsomme og allsidige hunder, de må klippes/børstes.
    • Takk for utfyllende svar og gode råd!  Hvis vi skulle se på en mindre hund, er det noen raser du vil anbefale da?   Hvis vi lener mot spaniel: vil en cocker spaniel eller springer spaniel være et bedre valg? 
    • Har jobbet i kafé tidligere, og etter det jeg kan huske så benyttet vi oss av et spesifikt middel for å bløtlegge bestikk i noen minutter før steamer. Het vel «Dip-It» eller noe sånt.
    • Det ser jo ut som at det virker å bruke strup, men jeg ønsker ikke å bruke det på hundene mine uansett. Mykere metoder tar nok lengre tid, og krever sikkert mer av meg som hundefører, men jeg ønsker heller å legge inn den innsatsen enn å påføre smerte på hundene mine. Hva forskning sier er ikke så relevant for meg, når jeg ser at jeg klarer å oppnå det jeg ønsker uten å bruke brutale metoder så gjør jeg selvsagt det.  Ingen av mine hunder er enkle typer, så når det går an å få de til å fungere godt uten bruk av vold så tenker jeg det skal være mulig for de fleste. 
    • Det er veldig lenge siden jeg har brukt noe slik(da jeg gikk på folkehøyskole for 20+ år siden). Men jeg husker at man skulle skylle før man satte inn i maskinen. Jeg fant også dette, om det er til noe hjelp; Oppvaskmaskin til industri: Slik får du best resultat - Machine Products Storkjøkken AS
  • Nylig opprettede emner

• Opprett ny...