bikkjene Skrevet 4. Desember 2013 Rapporter Skrevet 4. Desember 2013 Jeg setter på nyttårsraketter på youtube sånn at hundene er "vant" med lyden til den store rakettdagen på nyttårsaften i november og desember. Men er det lurt å gjøre det og noe vits i? Gjør dere det? Det blir jo ikke det samme som på selve dagen men kanskje bedre enn å ikke gjøre det i det hele tatt? Eller? Siter
Amig0 Skrevet 4. Desember 2013 Rapporter Skrevet 4. Desember 2013 Jeg gjør det innimellom, og jeg har fått beskjed av hundeintruktøren på kurset at det er lurt. Det er ikke alle hunder som er vandt til høye og bråkete lyder, så jeg ville sagt at det absolutt er bra for dem å bli vandt til det, selv om det ikke er helt likt. Mine hunder likte det ikke i begynnelsen, men nå har de blitt ganske så komfortable med lydene. Siter
Ane Skrevet 4. Desember 2013 Rapporter Skrevet 4. Desember 2013 Skrur opp tven/musikken på nyttårsaften og igjen med gardinene Null stress. Også luftes de I BÅND før halv tolv, og eventuelt etter smellene er ferdig. Sent from my iPhone using Tapatalk Siter
mokken Skrevet 4. Desember 2013 Rapporter Skrevet 4. Desember 2013 Spiller av rakettlyder for mine valper/unghunder med ujevne mellomrom den siste mnd før nyttår. Øker volumet gradvis, og i starten lar jrg alltid tv eller radio stå på sånn at det blir en myk start Siter
Recommended Posts