Synnikken Skrevet 4. Desember 2013 Rapporter Skrevet 4. Desember 2013 Heisann Jeg er på jakt etter info ang en som har gått inn i ett kennelnavn rundt 2010, så da lurer jeg på om det er noen som tar vare på hundesport fra 2010 som kunne sjekket noe for meg? Siter
Guest 2ne Skrevet 4. Desember 2013 Rapporter Skrevet 4. Desember 2013 Heisann Jeg er på jakt etter info ang en som har gått inn i ett kennelnavn rundt 2010, så da lurer jeg på om det er noen som tar vare på hundesport fra 2010 som kunne sjekket noe for meg? Jeg tror jeg har alle, men jeg driver midt i en ommøbleringsgreie nå og får ikke sjekka det ut i dag, men de ligger jo ute på NKKs sider. Hundesport for 2010 Siter
Synnikken Skrevet 4. Desember 2013 Forfatter Rapporter Skrevet 4. Desember 2013 Jeg tror jeg har alle, men jeg driver midt i en ommøbleringsgreie nå og får ikke sjekka det ut i dag, men de ligger jo ute på NKKs sider. Hundesport for 2010 Hoho!! Du er en engel! TAKK! Siter
Guest 2ne Skrevet 4. Desember 2013 Rapporter Skrevet 4. Desember 2013 Hoho! Du er en engel! TAKK! Yes, I am! Bare hyggelig det Siter
Zitka Skrevet 4. Desember 2013 Rapporter Skrevet 4. Desember 2013 @2ne er veldig snill som legger ut alle hundesport på internett 2 Siter
Synnikken Skrevet 4. Desember 2013 Forfatter Rapporter Skrevet 4. Desember 2013 Info funnet! Woohoo! Siter
Recommended Posts