roxie88 Skrevet 20. November 2013 Rapporter Share Skrevet 20. November 2013 Noen som bruker Acana eller har erfaring med det? De hadde tilbud på Morene så jeg bestilte valpefor fra dem istedet for Orijen men jeg ble litt usikker på om det er et godt for eller ikke? Alle erfaringer mottas med takk Sent from my iPhone using Tapatalk Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MissHeike Skrevet 20. November 2013 Rapporter Share Skrevet 20. November 2013 Acana er bra fôr, ikke så bra som Orijen, men det er nok bedre enn mange andre merker, det er billigere også Så kan fôre alle på Acana med god samvittighet 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MaritaS Skrevet 20. November 2013 Rapporter Share Skrevet 20. November 2013 Lyst å forklare hvorfor det ikke er så bra som Orijen? Kun pga. kjøttinnholdet? Mange veldig bra fortyper som ikke er proppa full av kjøtt. Jeg kjøper Acana fordi det er masse spennende smaker å velge imellom og bikkjene får fin bæsj og shiny pels av det Så jau, jeg synes det er et bra for. 2 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
roxie88 Skrevet 21. November 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet 21. November 2013 Ingen andre som har brukt/bruker Acana? Sent from my iPhone using Tapatalk Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Renate A Skrevet 21. November 2013 Rapporter Share Skrevet 21. November 2013 Lyst å forklare hvorfor det ikke er så bra som Orijen? Kun pga. kjøttinnholdet? Mange veldig bra fortyper som ikke er proppa full av kjøtt. Jeg kjøper Acana fordi det er masse spennende smaker å velge imellom og bikkjene får fin bæsj og shiny pels av det Så jau, jeg synes det er et bra for. Acana inneholder litt korn, noe Orijen ikke gjør, derfor regnes Orijen som et bedre fòr Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet 21. November 2013 Rapporter Share Skrevet 21. November 2013 Vi bruker Acana og vi er veldig fornøyd med det, hannhunden i huset har fått bedre pels og det er lite avføring, og i tillegg så liker han det og jeg har endelig fått han opp i vekt, noe jeg har slitt med da han ikke liker de andre merkene vi har prøvd så godt. Etter hva jeg har forstått så er det de samme som lager Orijen (champion pet foods). Acana Grasslands som vi bruker er fri for korn, men om alle er det er jeg ikke sikker på. Men vi er kjempefornøyde vertfall Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Renate A Skrevet 21. November 2013 Rapporter Share Skrevet 21. November 2013 Vi bruker Acana og vi er veldig fornøyd med det, hannhunden i huset har fått bedre pels og det er lite avføring, og i tillegg så liker han det og jeg har endelig fått han opp i vekt, noe jeg har slitt med da han ikke liker de andre merkene vi har prøvd så godt. Etter hva jeg har forstått så er det de samme som lager Orijen (champion pet foods). Acana Grasslands som vi bruker er fri for korn, men om alle er det er jeg ikke sikker på. Men vi er kjempefornøyde vertfall Ser at mange er kornfrie, men ikke alle er det, litt lett blanding Den Grassland så bra ut, min hund får best mage på lam Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts