Enits Skrevet 8. Januar 2014 Rapporter Share Skrevet 8. Januar 2014 Tunge hadde ikke prøvetid på hundene sist jeg sjekket. ikke? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Emilie Skrevet 8. Januar 2014 Rapporter Share Skrevet 8. Januar 2014 ikke? Har omplassert rundt 500 hunder i min tid, ingen prøvetid den gang. Men går jo an å ringe og høre, mulig det har endret seg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Enits Skrevet 8. Januar 2014 Rapporter Share Skrevet 8. Januar 2014 Har omplassert rundt 500 hunder i min tid, ingen prøvetid den gang. Men går jo an å ringe og høre, mulig det har endret seg. Kan alltids høre, men er uaktuelt med en hund uten prøvetid for vår del. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Krilo Skrevet 8. Januar 2014 Rapporter Share Skrevet 8. Januar 2014 Hei! Dere har idag lagt ut en finsk lapphund til omplassering på finn. Har du noe informasjon om den? hvor den kommer fra, stamtavlenavn m.m? Da kan jeg sjekke opp hvor den er fra før jeg ringer å prater med dere Den på finn som heter Kayaq? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Enits Skrevet 8. Januar 2014 Rapporter Share Skrevet 8. Januar 2014 Den på finn som heter Kayaq? Jepp Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts