Artemis Skrevet 23. Oktober 2013 Rapporter Skrevet 23. Oktober 2013 Det er halloweenfest her neste uke, og det inkluderer gresskarutskjæringskonkurranse. Jeg vurderer å delta, men må innrømme at min gresskarutskjæringserfaring er noe begrenset. Det eneste gresskaret jeg noen gang har skåret ut så slik ut: Det var riktignok 10 år siden, så jeg har håp om et visst forbedringspotensiale. I alle fall kjære soniser, jeg trenger ideer! Er det noen som har forslag til hva jeg kan lage? Gjerne veterinær/dyrerelatert motiv. Siter
Ingidano Skrevet 23. Oktober 2013 Rapporter Skrevet 23. Oktober 2013 Bildegoogle Halloween stensils pumpkin, så finner du mye bra Siter
Malamuten Skrevet 23. Oktober 2013 Rapporter Skrevet 23. Oktober 2013 Masse gode tips om du googler (dog) pumpkin stencil/pumpkin carving 1 Siter
MegaMarie Skrevet 23. Oktober 2013 Rapporter Skrevet 23. Oktober 2013 Jeg digger katteutskjæring, jeg! 1 Siter
Recommended Posts