Gå til innhold
Hundesonen.no

Hundesonen-hatere på Canis


charlotte

Recommended Posts

Men vil vel ikke akkurat si at det bare er ungdommer her...! :wink:

Nå kommer jo jeg seff ikke inn på Canis da....... :roll:

Nå er visst jeg litt sent ute i denne diskusjonen, men hvorfor kommer du ikke inn på Canis?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 113
  • Created
  • Siste svar

Jeg anmoder herved Webmaster til å stenge for muligheten til bilder og fjakk i signaturen og i alle andre forum enn "min hund" forumet. På den måten vil det bli mer oversiktlig og folk kan legge link til hjemmesiden sin på sin profil.

Jeg er helt enig. Og så synes jeg det er en uting når brukerne quoter teksten de svarer på, at de ikke kan slette det som er uten betydning. Hvis de hadde gjort det, ville jo innleggene bli mye mindre og se mer oversiktlig ut. Og så må man jo regne med at de aller fleste har lest foregående innlegg, så å ta med "nesten" alt som har vært postet før er jo helt unødvendig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vel, hvis han mener det seriøst at han trekker seg, så er det nok ganske mange som folger i hans fotspor. :D

det er noe som hver enkelt må bestemme seg for selv, og stå for det. Er ikke noe andre kan gjere noe med. :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

det er noe som hver enkelt må bestemme seg for selv, og stå for det. Er ikke noe andre kan gjere noe med. :)

Med den smileyen etter det du skrev, så virker det for meg som om at du synes det er helt greit at det sannsynligvis vil forsvinne endel herfra. Synes du det?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Med den smileyen etter det du skrev, så virker det for meg som om at du synes det er helt greit at det sannsynligvis vil forsvinne endel herfra. Synes du det?

Hva?? Er dette et fortvila forsøk på å starte enda en diskusjon? Les hva jeg skreiv en gang til du. Ingen kan tvinge noen til å være hverken her eller der. Det er helt opp til den enkelte bruker, enten trives man og blir eller så blir man ikke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Næhmen kjære vene da :)

Mine valg er da fullstendig uinteressante for andre og ikke engang verdt ei diskusjonslinje.

Med vennlig hilsen

Men det bør da kunne gå an å stille et enkelt spørsmål uten at det skal tas ille opp av vedkommende (ikke deg). :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oh my good!! ikke hold pusten mens du venter på svar aud, for det får du ikke..

EOD.

Siden jeg er en energibesparende person så bruker jeg ikke energi på å holde pusten for å vente på noe som jeg vet ikke kommer. Jeg vil jo gjerne leve litt lenger og ikke dø allerede nå av oksygenmangel. Jeg er jo en ung person til sinns, som har maaaaange gode år foran meg, forhåpentligvis. :-)

Jeg visste selvfølgelig at jeg ikke fikk noe svar fra deg. :):D:D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var da svært så "lettantennelige" alle ble?

For å si som en klok, gammel mann sa til meg når jeg var liten: (Min far)

"UNGER - vær stille, ellers får dere ikke noe is! "

:wink:

Fra spøk til revolver: Jo, Per Olav - det er mange som synes det er synd om du forlater forumet, og det er mange her som har stor respekt for deg, dine meninger og dine innlegg - og som vil se på det som et tap for forumet hvis du forsvinner.

Mvh

HeliX

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er helt enig. Og så synes jeg det er en uting når brukerne quoter teksten de svarer på, at de ikke kan slette det som er uten betydning. Hvis de hadde gjort det, ville jo innleggene bli mye mindre og se mer oversiktlig ut. Og så må man jo regne med at de aller fleste har lest foregående innlegg, så å ta med "nesten" alt som har vært postet før er jo helt unødvendig.

eheem...man kan slette det som ikke er vesentlig når man qouter..!! og det blir av mange gjort, men de som er nye her for ikke med seg alt like raskt! Om dere ikke liker bilder og "fjakk" kan dere vel gå til canis igjenn, der er jo alt hvitt og grått.. :) og med den smilyen mener jeg på ingen måte at jeg vil du skal dra!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

eheem...man kan slette det som ikke er vesentlig når man qouter..!! og det blir sv mange gjort, men de som er nye her for ikkemed seg alt like raskt! Om dere ikke liker blder og "fjakk" kan dere vel gå til canis igjenn, der er jo alt hvitt og grått.. :)

Tusen takk, alltid like trivelig når folk anstrenger seg for å få en til å føle seg velkommen. Personlig må jeg si jeg setter spesielt stor pris på sutring og surmuling som skal skjules med en smiley :D !

(Ellers må jeg innrømme at det ikke akkurat er FORMEN som har trukket meg til hundesonen.com - men muligheten for gode diskusjoner med folk som kan hund, og input fra ditto #-o

Lenke til kommentar
Del på andre sider

eheem...man kan slette det som ikke er vesentlig når man qouter..!! og det blir av mange gjort, men de som er nye her for ikke med seg alt like raskt! Om dere ikke liker bilder og "fjakk" kan dere vel gå til canis igjenn, der er jo alt hvitt og grått.. :) og med den smilyen mener jeg på ingen måte at jeg vil du skal dra!

:D:wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trendy: var den ment til meg?

jeg hverken sutrer eller surmuler, og skuler det ikke med en smiley, jeg bare forklarer aud her at man kan quote det som er vesentlig jeg. som en såpass ny bruker, er det mye og lære på et nytt forum vet du :) og da kan jo vi som har vert her en stund, prøve og forklare hvordan det er, slik at det gode miljøet vi har her på sonen blir opprettholdt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tja ,nu ble æ satt ut.

Hvorfor skal Po trekke seg?OG du må jo ikke bli så forbauset om folk lurer,eller hadde det hvert bedre om vi ikke nevnte deg med et ord?For å si det slik:Såå lett slipper du ikke unna :)

Til temaet:

Synes det kan være greit å lære seg nye ting,dette forumet virket i mine øyne som rene kaoset for en uke siden.Men nå er det ikke så ille lengere.Men leter enda etter etter den gode diskusjonen.Og har enda ikke kommet på noe å skrive inn om,men det kommer vel snart :roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg syns hundesonen er perfekt akkurat som den er jeg. Jeg håper den holder seg slik som de fleste "gamle" brukerne vil ha den (slik som den er nå men kanskje et par regler om mindre bannere i signatur osv)

Syns det blir så teit når helt nye folk skal komme og si takk for seg før de egentlig har rukket å bli kjent med folka her inne. Jeg likte heller ikke hundesonen i begynnelsen men nå er jeg hekta!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde det ikke vært for Canis, hadde jeg ikke vært på hundesonen.. Canis og sonen en vidt forskjellige, både i form og i tone, og akkurat nå trives jeg best her. Jeg er forsåvidt ikke den som er mest aktiv i diskusjoner, men liker å lese gode diskusjoner for å lære.. Det er uten tvil mange veldig dyktige hundemennesker er i alle aldrer, og det er velbegrunnete, saklige diskusjoner som gjør at jeg trives her :)

Ellers er jeg for så vidt enig med de som påpeker at det kanskje kan være litt mye med både avatar og signatur med banner, men smaken er som baken, og den er som kjent delt..

Hilsen BC

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg syns hundesonen er perfekt akkurat som den er jeg. Jeg håper den holder seg slik som de fleste "gamle" brukerne vil ha den (slik som den er nå men kanskje et par regler om mindre bannere i signatur osv)  

Syns det blir så teit når helt nye folk skal komme og si takk for seg før de egentlig har rukket å bli kjent med folka her inne. Jeg likte heller ikke hundesonen i begynnelsen men nå er jeg hekta!

er så enig at jeg ikke en gang kan få sagt hvor enig jeg er! :) =D>

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



  • Nye innlegg

    • Bruk kode "alrute15" for å få 15% rabatt på ruta, rutebånd, blindspots og targets hos Drammen Hundepark. Gyldig til 15. oktober 2024 https://www.nettbutikk.drammenhundepark.no/categories/rute
    • Hei, er det noen som vet hva reglene er for å stille kirurgisk kastrert hannhund i utlandet er, eller hvor man kan finne slik informasjon? Jeg vet at NKK tillater å stille kastrert hannhund dersom det er gjort av medisinske årsaker og hvis man kan fremvise attest for at hunden hadde to normale testikler før kastrering. Men gjelder dette også hvis man ønsker å stille hunden for eksempel i Sverige, Finland, Frankrike etc? Eller har alle land ulike regler? Noen som eventuelt vet hvilke land som godkjenner det eller land som ikke tillater å stille kastrert hund (uansett om det er gjort av medisinske årsaker?😊
    • Hvis hun fortsatt bruker samme metodene er det jo "bare" å anmelde igjen. Ellers ville jeg sendt formelle henvendelser til klubben og NKK.
    • Jeg klagde på dette hos NKK inne på FB da det kom opp at de lot henne holde på. Det ble slettet og jeg fikk "mute" for en tid. Skremmende holdning. jeg kjenner personen fra hestemiljøet helt tilbake til 1988  da jeg kommer fra og har bodd 3 il fra hennes hjemsted. Kjenner og tilk henne fra hund selv om jeg har hatt nada med henne å gjøre.. jeg anbefaler at dere går inn og leser de grusomme sms som ble sendt mellom henne som eier og driver av kennelen - og de to ansatte..saken er mye verre enn det virker i media. Mangelen på respekt og empati er hårreisende.  Hun skal og ha blitt dømt for vold mot menneske og er kjent i området for å være "feisty". hvis man kan si det sånn.. sier ikke mer om  saken.. men rapporter og boikott.. Den som blir direkte berørt må være flink å si i fra.. Kanskje det er på tide at NOAH kommer på banen??
    • Skriv litt fort her men veit at mensen er noe kvinner har å ikke hunder. Men trudde du klarte å slå 2 fluer sammen ✨️ Vi har fikset alt å funnet ut av alt så går det ikke Ann å slette innholde heller  Så andre som sere dette så all good ok8 vi fant ut av problemet 😄
  • Nylig opprettede emner

×
×
  • Opprett ny...