maysofie Skrevet 18. Oktober 2013 Rapporter Share Skrevet 18. Oktober 2013 Heihå! Noen som har forslag til hvor man får kjøpt NBF-dekken, gjerne med muligheter for brodering av navn osv? Vet der er et par som broderer treningsvester og slikt, om noen kommer på hva de heter så tar de vell et dekkenoppdrag også. Har to selskaper fra Sverige som er aktuelt ettersom de både selger dekken og broderer dem, men er egentlig ikke nødvendig for oss med SBF-dekken, ettersom det ikke er i planene å konkurrere i nabolandet. Har dog sendt mail om de kan produsere med norsk merke. Notis: den gamle tråden er arkivert, så starter på nytt Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nirm Skrevet 18. Oktober 2013 Rapporter Share Skrevet 18. Oktober 2013 De broderer garantert NBF på. Kjøpt mitt siste hos kennel Truxelis. Akkurat bestilt, så ikke fått det enda. Ellers er det Mach.nu. Så utstyret deres på SM for to år siden, og det så utrolig bra kvalitet på. Edit: Du kan jo høre med CM Design også om de syr dekken. Trur de har gjort det før. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SiriEveline Skrevet 18. Oktober 2013 Rapporter Share Skrevet 18. Oktober 2013 Kifani syr også bruksdekken. Jeg er veldig fornøyd med hvordan mitt ble seende ut men det er ikke brukt så jeg vet ikke noe om hvor godt det holder. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mokken Skrevet 18. Oktober 2013 Rapporter Share Skrevet 18. Oktober 2013 Edit: Du kan jo høre med CM Design også om de syr dekken. Trur de har gjort det før. Det gjør de, en venninne som trener med NRH har bestilt derfra Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MegaMarie Skrevet 18. Oktober 2013 Rapporter Share Skrevet 18. Oktober 2013 Har to selskaper fra Sverige som er aktuelt ettersom de både selger dekken og broderer dem, men er egentlig ikke nødvendig for oss med SBF-dekken, ettersom det ikke er i planene å konkurrere i nabolandet. Har dog sendt mail om de kan produsere med norsk merke. OT: Men må man ha SBF på dekkenet for å kunne konkurrere i Sverige? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anette Skrevet 18. Oktober 2013 Rapporter Share Skrevet 18. Oktober 2013 OT: Men må man ha SBF på dekkenet for å kunne konkurrere i Sverige? Ja. Derfor mitt har nbf på ene siden og sbk på andre siden. Er jo ikke verre enn det ;-) Jeg har mitt fra kifani 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MegaMarie Skrevet 18. Oktober 2013 Rapporter Share Skrevet 18. Oktober 2013 Ja. Derfor mitt har nbf på ene siden og sbk på andre siden. Er jo ikke verre enn det ;-) Jeg har mitt fra kifani Hmm, aldri hørt om før. Men fin løsning da Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nirm Skrevet 18. Oktober 2013 Rapporter Share Skrevet 18. Oktober 2013 Har også hørt at det skal stå SBK på sidene når man konkurrerer i Sverige, men finner ingen regler på nettet nå for å få det bekreftet. I Norge er det ikke krav om at det står NBF på sidene, så Noomi sitt står det bare SBK på, I så fall har man jo bare en unskyldning til å kjøpe to. Gleder meg til å få mitt. Håper det sitter bedre enn Vida sitt. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Jonna Skrevet 18. Oktober 2013 Rapporter Share Skrevet 18. Oktober 2013 Har Kifani (de første dekkene ble laget til meg der faktisk ) de første holder enda men strikken har blitt dårlig (naturlig etter noen år med bruk ) Og kjøpte nytt derifra for noen år siden. Veldig fornøyd Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marthe Skrevet 18. Oktober 2013 Rapporter Share Skrevet 18. Oktober 2013 Jeg har kjøpt alle mine fra Kifani Er utrolig fornøyd med kvaliteten Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
maysofie Skrevet 18. Oktober 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet 18. Oktober 2013 Har fått svar fra loboos.se at de fint kan produsere slike dekken, men prisen er jo det samme her i Norge ettersom både frakt og norsk moms kommer i tillegg. Da blir det dekken fra Kifani! Tusen takk allesammen! 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts