LilleZara Skrevet 17. Oktober 2013 Rapporter Share Skrevet 17. Oktober 2013 Er det noen som vet hvor lenge etter å ha tatt en pille det er "trygt" å spy? Jeg tok en pille (medisin) i halv 11 tiden i går kveld,og spydde i 01 tiden,bør jeg bare se på den pillen som "forsvunnet"? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
roxie88 Skrevet 17. Oktober 2013 Rapporter Share Skrevet 17. Oktober 2013 Spørs helt hva slags medisin det var - i felleskatalogen finner du ut hvor lang tid pilla bruker før den er helt tatt opp i kroppen Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LilleZara Skrevet 17. Oktober 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet 17. Oktober 2013 Spørs helt hva slags medisin det var - i felleskatalogen finner du ut hvor lang tid pilla bruker før den er helt tatt opp i kroppen Åh,takk! Skal inn å sjekke Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LilleZara Skrevet 17. Oktober 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet 17. Oktober 2013 Det sto selvfølgelig ikke på den jeg tar Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aya Skrevet 17. Oktober 2013 Rapporter Share Skrevet 17. Oktober 2013 mine p-piller har fire timers margin. men se om du finner et åpent apotek og ring dit? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LilleZara Skrevet 17. Oktober 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet 17. Oktober 2013 mine p-piller har fire timers margin. men se om du finner et åpent apotek og ring dit? Jeg leste nå at jeg uansett ikke skal ta ny pille hvis man oppdager at man f.eks har glemt å ta den. Så man bare skal vente til neste pille. (Er ikke p-piller,så er ikke sånn at det kan bli store konsekvenser om den ene ikke får virke ) 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
roxie88 Skrevet 17. Oktober 2013 Rapporter Share Skrevet 17. Oktober 2013 Det sto selvfølgelig ikke på den jeg tar Så typisk da Men bra du fant ut at det ikke får store konsekvenser (så for meg ppille jeg også ) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts