shetalks Skrevet 13. Oktober 2013 Rapporter Skrevet 13. Oktober 2013 Hei hei. Jeg leser her at det er mye snakk om poeng når en er på utstilling. Og i den forbindelse lurer jeg litt på hvor kan en finne ut hvor mange poeng ens egen hund har fått? Min lille søte gutt har fått mange ck og cert denne sesongen, og til og med ck og cert på NKK-utstillingen i Harstad. Og han er bare 18 mnd. Har han fått "masse" poeng som jeg ikke vet om???? Siter
Guest Jonna Skrevet 13. Oktober 2013 Rapporter Skrevet 13. Oktober 2013 Antagelivis er det interne klubb/rase konkurranser. Ikke noe offisielt Siter
shetalks Skrevet 13. Oktober 2013 Forfatter Rapporter Skrevet 13. Oktober 2013 Oki. Takk. Da lener jeg meg tilbake og venter spent på første utstilling til våren, og blåser en lang mars i poeng... Siter
Alzenas Skrevet 13. Oktober 2013 Rapporter Skrevet 13. Oktober 2013 De poengene har vel noe med å havne på eventuell toppliste for rasen. F.eks til NKK Harstad kom det jo mange oppdrettere som kun var der for å sanke poeng for konkurrere om årets hund. Siter
shetalks Skrevet 13. Oktober 2013 Forfatter Rapporter Skrevet 13. Oktober 2013 Er det oppdrettere som får poeng da?? Uff, jeg er helt ny egentlig i utstillingsverdenen, så jeg forstår ikke så mye enda. Men det er jo arti å lære underveis... Siter
Alzenas Skrevet 13. Oktober 2013 Rapporter Skrevet 13. Oktober 2013 Neida, alle kan stå på lista, oppdretter eller ikke. Det er vel også slik årets oppdretter kåres. Man får så å så mange poeng for de ulike plasseringene, men akkurat hvor mange poeng for hver skal noen med bedre peiling få svare Slik kåres altså beste hannhund, beste tispe, beste junior osv. Siter
xxx12345 Skrevet 13. Oktober 2013 Rapporter Skrevet 13. Oktober 2013 Du må nesten sjekke med raseklubben din (det forutsetter at du er medlem). Det er ikke alle som har slike kåringer, og hvs/hvordan de beregner poeng varierer også veldig. 1 Siter
shetalks Skrevet 13. Oktober 2013 Forfatter Rapporter Skrevet 13. Oktober 2013 Jeg er medlem i raseklubben, så da får jeg sjekke med dem da. Hadde jo vært arti å vite, selv om det sikkert ikke betyr så mye for meg.. Siter
Recommended Posts