Gå til innhold
Hundesonen.no

Søker ett nytt hjem til mine 3 marsvinjenter


Recommended Posts

Jeg må dessverre innse at jeg har tatt litt vann over hodet når det gjelder antall dyr her hjemme, jeg kan ikke redde/ta vare på alle dyr. Jeg ønsker dermed å finne ett nytt hjem til mine 3 marsvin. De er 3 jenter som går utrolig bra sammen; Peggy Sue, Sally og Betty Boop. De to brunlige jentene er søsken og er vel ca 2 år nå, mens den svarte jenta er litt over 1 år ca. De er noe forsiktige av seg, men samtidig svært nysgjerrige. Når jeg først holder de, så nyter de å få kos. Med mye håndtering så regner jeg med at de kan bli enda tammere.

Jeg har ikke noe hastverk med å selge disse jentene, jeg ønsker å finne et godt hjem til de og bruker gjerne god tid på å finne nettopp dette hjemmet. Jeg ønsker ikke at de skal stå i små bur, men ha mulighet for å boltre seg på litt større plass slik de har i dag. Jeg ønsker helst at de skal få hjem sammen, men kan gå med på å selge en alene om dere har en venn til henne. Jeg holder til i Notodden, og kan levere de i Kongsberg. Jeg kan også levere de på dogs4all.

(Om ønskelig så kan dere få med buret de står i idag, et Ikea Aneboda bur som er satt på langs og mekket litt på for å fungere som bur. Jeg kan ta bilde av dette om ønskelig).

Peggy Sue
JadOH7Y.jpg


Betty Boop
bk3VFjm.jpg

Sally
7wRB6D9.jpg
(Sally er litt redd settingen her, med blits og kamera)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Da er det sorte marsvinet solgt, altså Betty Boop. Dermed er det søsknene Peggy og Sally som leter etter hjem nå. Ta kontakt om du er interessert i disse :) Det kan følge med ett ombygd aneboda ikea skap om ønskelig. Dette er omgjort til ett bur.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Jeg søker fortsatt hjem til Sally og Peggy.

TUje39S.jpg

WSTHLLb.jpg

Buret som kan følge med om ønskelig, ombygd aneboda. De holder seg i det buret og har aldri forsøkt å hoppe ut av det. Bordet det står på kan også følge med, da jeg ikke har brukt for det.

Håper det er noen som kan gi disse to ett godt hjem. To nysgjerrige og herlige marsvin.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...