Gå til innhold
Hundesonen.no

få hunden intressert i agility

~Marlene~

Recommended Posts

Skrevet

Jeg tror jeg ville begynnt på kurs så jeg ikke innlærte det feil.

Må man ikke ha en viss lydighet på hunden for å begynne på agility, tenker på siden du har valp så kan det være greit å gå på valpekurs først, hvis du ikke har vært på det da...

Skrevet

Vi krever ikke bronsemerke i lydighet for å kunne gå agkurs, men innkalling og litt generell lydighet er alltid en fordel. Stovner og andre "høyprofil" klubber er strenge på det med bronsemerke før agstart...

Skrevet
Jeg annbefaler deg å begynne på kurs' date=' og som oftest må man ha bronsemerket i lydighet for å gå på agilitykurs.[/quote']

Det har jeg aldri hørt om :?

Skrevet
Vi krever ikke bronsemerke i lydighet for å kunne gå agkurs' date=' men innkalling og litt generell lydighet er alltid en fordel. Stovner og andre "høyprofil" klubber er strenge på det med bronsemerke før agstart...[/quote']

Stovner er ikke så strenge som de skal ha det til, over halvparten av hundene på agkursene har ikke bestått bronsemerket.(og vimser rundt på banen)

Skrevet

Hun må ihvertfall bli 1 år gammel før hun begyner og trene på og hoppe og slalom og litt av hvert som de skal gjennom i agility.

Men siden du ville klikkert trene så kunne du vel gå på noe klikkert kurs... :?

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...