miss_leiknes Skrevet 8. Oktober 2013 Rapporter Share Skrevet 8. Oktober 2013 Hvorfor får jeg ikke til å legge til ny tråd under "Kjøp og Salg"? Får heller ikke til å kommentere innpå til de som selger ting og tang der. Det står at jeg ikke har tilgang til å lage nytt emne, og innpå til de forskjellige står det at det er låst... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lola Pagola Skrevet 8. Oktober 2013 Rapporter Share Skrevet 8. Oktober 2013 Tror du må ha 50 innlegg eller noe før du kan poste der. Er vel for at folk ikke skal melde seg inn bare for å annonsere ting. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
miss_leiknes Skrevet 8. Oktober 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet 8. Oktober 2013 Tror du må ha 50 innlegg eller noe før du kan poste der. Er vel for at folk ikke skal melde seg inn bare for å annonsere ting. Oy, såpass ja.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lola Pagola Skrevet 8. Oktober 2013 Rapporter Share Skrevet 8. Oktober 2013 Oy, såpass ja..Bare 48 igjen nå! 2 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anette Skrevet 8. Oktober 2013 Rapporter Share Skrevet 8. Oktober 2013 Helt korrekt som Lola sier. Om du vil kjøpe noe før du har 50 innlegg kan du jo sende en PM Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
miss_leiknes Skrevet 8. Oktober 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet 8. Oktober 2013 Helt korrekt som Lola sier. Om du vil kjøpe noe før du har 50 innlegg kan du jo sende en PM Er helt fersk her enda, så hvordan sender jeg PM da? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anette Skrevet 8. Oktober 2013 Rapporter Share Skrevet 8. Oktober 2013 Er helt fersk her enda, så hvordan sender jeg PM da? Om du trykker på navnet til personen, så kommer du inn på profilen, der har du en knapp. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
miss_leiknes Skrevet 8. Oktober 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet 8. Oktober 2013 Om du trykker på navnet til personen, så kommer du inn på profilen, der har du en knapp. Skjermbilde.PNG Skjermbilde2.PNG Fant det ut! Men takk for svar uansett Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts