Anette Skrevet 5. Oktober 2013 Rapporter Share Skrevet 5. Oktober 2013 Dekken i 100% ull. Kjempefint dekken når det er litt surt og kaldt ute.Ull puster godt, og varmer selv om det er bløtt. Regulerbart rundt magen. Stropper rundt bakbeina for å holde det på plass. Ny pris 439. Selges for 200 kr. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Arkan Skrevet 5. Oktober 2013 Rapporter Share Skrevet 5. Oktober 2013 Hvem har du brukt det til? Hvis det kan passe en mini bull vil Ebba gjerne ha det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
IrisV Skrevet 5. Oktober 2013 Rapporter Share Skrevet 5. Oktober 2013 Hvordan er passformen på det? Er det korrekt i str? (mange dekken som er kortere/lengre enn hva størrelsen tilsier) Evita er 55 og 60 alt ettersom, bruker bla. 55 i hurtta Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anette Skrevet 5. Oktober 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet 5. Oktober 2013 Vel doffen brukte 50 i hurtta og ble kjøpt inn for han til denne vinteren. Ser passe korrekt ut. Passet på klima til Marie. Kan godt på enda større hund. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
IrisV Skrevet 6. Oktober 2013 Rapporter Share Skrevet 6. Oktober 2013 Lyst å måle rygglengden for sikkerhetsskyld? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lola Pagola Skrevet 6. Oktober 2013 Rapporter Share Skrevet 6. Oktober 2013 Har det samme (hvis det er richo), og det er et kjempedeilig dekken.Vet ikke om det hjelper, men min dalmatinerhannhund har 60 i dette, og passer veldig godt. Jeg har målt ham til 58-60 i rygglengde, varierer litt Har 65 i endel andre dekken da, så til nå er dette det mest korrekte egentlig, første gangen han faktisk skal ha rygglengden sin i dekken. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anette Skrevet 6. Oktober 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet 6. Oktober 2013 Er richo ja :-) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
IrisV Skrevet 6. Oktober 2013 Rapporter Share Skrevet 6. Oktober 2013 Tar det jeg, om ikke hun som var før meg skal ha det. Du skal stille i langesund, skal du ikke? Kan i såfall taes med der så slipper man sending, om vi skal dit begge to allikevel Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Arkan Skrevet 6. Oktober 2013 Rapporter Share Skrevet 6. Oktober 2013 Ebba kommer til å drukne i det, så hun er litt deppa, begynner jo å bli kaldt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anette Skrevet 6. Oktober 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet 6. Oktober 2013 Tar det jeg, om ikke hun som var før meg skal ha det. Du skal stille i langesund, skal du ikke? Kan i såfall taes med der så slipper man sending, om vi skal dit begge to allikevel Kan ta det med ja :-) Ebba kommer til å drukne i det, så hun er litt deppa, begynner jo å bli kaldt Dakar ebba! Var egentlig tiltenkt Harly :-P Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
IrisV Skrevet 6. Oktober 2013 Rapporter Share Skrevet 6. Oktober 2013 Sender deg pm Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts