Krilo Skrevet 1. Oktober 2013 Rapporter Share Skrevet 1. Oktober 2013 Dagen startet 9 10 er dyra klare for luftetur 11 ser Leo venninna si gå forbi.. Fra 12 til 16 er jeg på jobb, husker bare på å ta er bilde.. Bretter varer.. Rett etter 16 er jeg på vei til bilen.. 17 har jeg spist sjokolade.. Samboer er ute å går tur med Leo.. 18 så er Leo (og samboer) tilbake fra tur, vi koser på sofaen.. 19 ser vi på Leo som ser på naboens hund som er på tur opp til en annen nabos hund.. 20 ser jeg på Master Chef 21 har Leo plassert seg selv.. 22 har Leo blitt ferdig med å herje med de 3 undlingslekene sine.. Eselet har han hatt siden han var valp Og det var den super interessante dagen min og nå er det natta 10 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aslan Skrevet 1. Oktober 2013 Rapporter Share Skrevet 1. Oktober 2013 Hahahaha, digger 19-bildet Ellers så det ut som en finfin dag 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Red Merle Skrevet 1. Oktober 2013 Rapporter Share Skrevet 1. Oktober 2013 Kinder-Maxi! Heldige deg! 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cavalierflat Skrevet 1. Oktober 2013 Rapporter Share Skrevet 1. Oktober 2013 For noen kule leker! De tror jeg Mocca hadde elsket 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest lijenta Skrevet 1. Oktober 2013 Rapporter Share Skrevet 1. Oktober 2013 Leo sittende på stolen var bare lekkert Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tm100021 Skrevet 2. Oktober 2013 Rapporter Share Skrevet 2. Oktober 2013 Ja kule leker. Hvor jobber du? Det skulle vært forbudt å poste sjokoladebilder på sonen Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tabris Skrevet 2. Oktober 2013 Rapporter Share Skrevet 2. Oktober 2013 Leo. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Red Merle Skrevet 2. Oktober 2013 Rapporter Share Skrevet 2. Oktober 2013 Men kan få¨kjøpt sånne leker på matvare butikken. De har de på Coop Extra her, Jatzy har en sau, den er høyt elsket 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Krilo Skrevet 2. Oktober 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet 2. Oktober 2013 Hahahaha, digger 19-bildet Ellers så det ut som en finfin dag Sånn typisk Leo det, han springer fra side til side ute på verandaen for å se på de som går forbi på nedsiden og oppsiden av huset.. Han er super nysgjerrig Kinder-Maxi! Heldige deg! Jeg vet, den er supergod! For noen kule leker! De tror jeg Mocca hadde elsket De er favorittene til Leo, og eselet har vært hans følgesvenn lenge nå. Han bærer så og si alltid på det når vi kommer hjem. Det mangler 2 bein og øynene da, men pipen i hodet er like hel kjøpt på coob obs! Til 49,- Leo sittende på stolen var bare lekkert Takk Ja kule leker. Hvor jobber du? Det skulle vært forbudt å poste sjokoladebilder på sonen Jobber i en klessforretning i Sandefjord, utenfor kjøpesenteret, som selger dametøy Leo. Takk Men kan få¨kjøpt sånne leker på matvare butikken. De har de på Coop Extra her, Jatzy har en sau, den er høyt elsket Jepp, vi kjøpte de på coop obs! siden Leo er så glad i eselet sitt kjøpte vi en sau og en hest som han skulle gi bort i julegave til et par av vennene sine.. Men han stakk av med dem og ville beholde dem selv...så da fikk han det Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts