Aslan Skrevet 1. Oktober 2013 Rapporter Skrevet 1. Oktober 2013 Dagen startet 0800 når vekkerklokka ringte, men da var ikke hodet påkobla nok... Litt før 0900 sitter jeg i bilen til kollegaen min på vei til kurs, digg med en time seinere start på dagen Her i tunnel! Ca kl 1000, er et tent lys på kurs Liker kursmellommåltider kl 1100 Og jeg bedriver ekte kurs-drodling Kl 1200 snakkes det om Utøya, og dette er utsikten min. Kl 1300 var lunsjen inntatt, jeg har hentet en kopp kaffe og er klar for ettermiddagsøkt Kl 1400 snakker Magne Raundalen om utvikling av traumer. Kl 1500 snakker John-Håkon Shculz om kriseberedskap i skoler. Lærerikt selv om jeg ikke jobber med barn. Kl 1600 har jeg vært på dyrebutikken og handlet mat og krok til å feste Thorvald i. Kl 1700 er jeg hjemme, og maskerer ferdig soverommet Kl 1800 maler vi! (fargen ligner overhodet ikke ) Kl 1900 har jeg prøvd å vaske hendene litt, og her derimot ligner fargen litt Rakk ikke mer enn et strøk, så kl 2000 har vi vasket malerkoster og sitter i sofaen og venter på Champions League! Thorvald er glad vi har roet oss for kvelden Kl 2100 spiser vi ferdigpizza til middag... og Thorvald stjeler sitteplassen til samboer ved hver mulighet han får Kl 2200 er champions league-kampen snart ferdig, og det ser ut til å gå veien for Arsenal, noe det også tilslutt gjorde 11 Siter
Mardina Skrevet 1. Oktober 2013 Rapporter Skrevet 1. Oktober 2013 Haha, Magne Raundalen var naboen min der jeg vokste opp Siter
Aslan Skrevet 1. Oktober 2013 Forfatter Rapporter Skrevet 1. Oktober 2013 Haha, Magne Raundalen var naboen min der jeg vokste opp Kult! Første gangen jeg er borti ham nå, flink til å forelese, og veldig typisk behagelig barnepsykolog Siter
Cavalierflat Skrevet 1. Oktober 2013 Rapporter Skrevet 1. Oktober 2013 Hørtes ut som ett spennende kurs du var på! Siter
Aslan Skrevet 2. Oktober 2013 Forfatter Rapporter Skrevet 2. Oktober 2013 Hørtes ut som ett spennende kurs du var på! Ja, det var det Er veldig heldig med jobben min som får reise så mye rundt på kurs, hele forrige uke var jeg på verdenskongressen for selvmordsforebygging for eksempel Siter
Anemone Skrevet 2. Oktober 2013 Rapporter Skrevet 2. Oktober 2013 Den drodlinga kjenner jeg igjen:DSent from my MB526 using Tapatalk 2 Siter
tm100021 Skrevet 2. Oktober 2013 Rapporter Skrevet 2. Oktober 2013 Maskering er så innmari kjedelig! Og nå har jeg lyst på pizza til frokost Siter
Aslan Skrevet 2. Oktober 2013 Forfatter Rapporter Skrevet 2. Oktober 2013 Den drodlinga kjenner jeg igjen:D Sent from my MB526 using Tapatalk 2 I'd bet 6,5 år som student, og 12 år som skoleelev, den har ikke enda seg mye Maskering er så innmari kjedelig! Og nå har jeg lyst på pizza til frokost JA! Fyttirakkern. Heldigvis er det bare to rom vi skal male, så det blir ikke så mye, heldigvis. Pizza til frokost Den lunsjen så digg ut! Frukten var kjempegod! Men den var dessverre bare mellommåltidet, det som var lunsjen var skikkelig kjip, sånn halvvarm ferdig-lasagne med tørre rundstykker og et par salatblader Siter
Raksha Skrevet 3. Oktober 2013 Rapporter Skrevet 3. Oktober 2013 Den droodlingen så innmari kjent ut. Brukt noen timer på sånt... Og fine Torvald. Siter
Recommended Posts