Gå til innhold
Hundesonen.no

Haik fra Haugesund til Drammen


Mollymor
 Share

Recommended Posts

Jeg prøver igjen, men emnet i riktig kategori.

Min far, på Karmøy ved Haugesund, har en kanin som min søster kom hjem med for tre år siden. Det er han som har tatt seg av den, men synes at den fortjener et bedre liv enn å sitte i et lite bur året rundt. Både han og jeg har forsøkt å gi den bort til noen her i området, men ingen vil ha en voksen kanin. :icon_cry:

Jeg har ett tilbud fra noen som kan gi denne kaninen et supert liv i Vestfossen ved Drammen, i stor utegarde med tilgang til innehus i en låve, og fire andre kaniner å bo sammen med. :wub:

Problemet er at jeg sitter her med valper, og skal ikke østover på utstillinger i nærmeste framtid. Så jeg prøver å appellere til deres gode hjerter om å få haik til kaninen over fjellet. :flowers:

Den vil være i tett beholder/transportkasse med huller til luft, og kommer ikke til å grise til med høy/spon/mat etc.

Håper det er noen som kan forbarme seg over kaninen og være med på å gi den et helt nytt, fantastisk liv. :heart:

Vi kan betale for turen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal muligens en tur vestover neste uke (venter på svar fra de jeg skal besøke) Men jeg skal til Bergen, om det ikke har ordnet seg innen den tid og kaninen på ett vis kan fraktes til Bergen så kan jeg iallefall ta den med til Bø, om ny eier kan hente her (1,5 times kjøring herfra til Drammen)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Hvordan ble det, trenger du hjelp?

Reiser til Bergen fredag og skal til Telemark igjen tirsdag, så kan ta med kanin til Bø iallefall om det trengs/hjelper?

Må som nevnt leveres i Bergen evt, og hentes i Bø av nyeier - men det er jo ett godt stykke på vei om ikke annet.

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...