Djervekvinnen Skrevet 27. September 2013 Rapporter Share Skrevet 27. September 2013 Nårtid skal de sjanglete valpebeina forsvinne? Altså ved ca hvilken alder? Jeg syns beina til Mynte er veldig rare. Hun går skjeivt, løper skjeivt, litt sjanglete og utsødig. Hun har nesten litt schæferbakbein Har også sett at hun har snudd seg bak nå og da, som om noe biter/klyper henne bak, og de siste dagene har hun vært halt i bakbeinet og hatt vondt på kveldstid. ( ser ut som muskelstrekk) Jeg tenker at dette er vanlig valpebein, og smerten har vært strekk. Men både jeg og samboer syns de ser såpass rare ut (ikke lagt merke til dette på tidligere valper), at ved hvilken alder er det naturlig å ville sjekket beina nærmere ut? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mari Skrevet 27. September 2013 Rapporter Share Skrevet 27. September 2013 Har du mulighet å ta video? Det er folk her som er kjempeflinke på sånt. Ikke meg altså. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bernertryne Skrevet 27. September 2013 Rapporter Share Skrevet 27. September 2013 Min hadde tilnavnet nudelbein fram til 4-5 mnds alder, ihvertfall. 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Djervekvinnen Skrevet 27. September 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet 27. September 2013 Ja kan prøve å filme det Hun er snart 4 mnd nå. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SiriEveline Skrevet 27. September 2013 Rapporter Share Skrevet 27. September 2013 Sånn raskt tenkt så tenker jeg at noe kan være muskelsmerter. Men sjanglinga kan jeg ikke huske hvor lenge de holder på med, men ser for meg at det kan variere fra rase til rase, og kanskje og fra valp til valp. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts