Gå til innhold
Hundesonen.no

Monas tråd for turbilder og skamløst Tromsø-skryt


Anemone
 Share

Recommended Posts

Var fint i dag, ja :) Men dere tok vel heisen opp? kan umulig være lett å gå opp kortvegen til fløyfjellet så hinsides glatt og ****** det er ute :P Jeg sleit med å gå fra flyplassen og til toppen av øya i dag liksom :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var fint i dag, ja :) Men dere tok vel heisen opp? kan umulig være lett å gå opp kortvegen til fløyfjellet så hinsides glatt og ****** det er ute :P Jeg sleit med å gå fra flyplassen og til toppen av øya i dag liksom :P

Selvfølgelig gikk vi :shocked: Vi tok dog ikke kortveien, det ser jeg for meg hadde vært selvmordsforsøk :P

Jeg er så misunnelig! Hvordan i alle dager kunne jeg flytte fra Tromsø? Fantastiske, nydelige byen, med verdens fineste omgivelser :)

Kjent følelse :) (jeg bodde 7 år i Oslo). Det rareste er at selv om jeg går i Tromsø-fjellene hver uke, savner jeg faktisk Østmarka mi litt :heart:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var fint i dag, ja :) Men dere tok vel heisen opp? kan umulig være lett å gå opp kortvegen til fløyfjellet så hinsides glatt og ****** det er ute :P Jeg sleit med å gå fra flyplassen og til toppen av øya i dag liksom :P

Forresten, får hunder lov til å kjøre heisen? Det hadde åpnet for mange fine skiturer på fjellet i den ekle perioden der det kan være farlig å gå opp ( :sint_01: snøras)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er til og med lov med store monstre! Også koster det ingenting :)

Savner virkelig hjemme når jeg ser slike bilder, Tromsø er så uendelig vakkert. Gleder meg til jul for da skal jeg prøve ski med storbølla for første gang. Lillingen synes det er teit, men trur Tanuki vil like det.

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 month later...

Dagens skitur :)

Så hærlig, ser ikke ut som det er så alt for mange folk der heller? Er det laga skiløype langt oppi dalen, eller går du hovedsakelig utenom? Har ikke gått på ski sia jeg var lita jente, men tenkte å teste det ut igjen når jeg kommer opp på juleferie nå til uka.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er laget skiløype helt opp til folkehjelpshytta (eller, ikke bort til hytta, men på høyde med den) innerst i Tromsdalen :) Anbefales!!

Noen folk møtte vi jo, men det er ikke mange som går så langt inn. Det går helt fint å ha med hund på tur her, uten å føle at man er i veien/irriterer folk - selv i helgene :)

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er laget skiløype helt opp til folkehjelpshytta (eller, ikke bort til hytta, men på høyde med den) innerst i Tromsdalen :) Anbefales!

Noen folk møtte vi jo, men det er ikke mange som går så langt inn. Det går helt fint å ha med hund på tur her, uten å føle at man er i veien/irriterer folk - selv i helgene :)

Det høres veldig bra ut.. jeg tenkte egentlig mer på at da er det færre som ser mitt klossete forsøk på å stavre meg fram med ski på beina enn om de ville bli plaget av bikkjene :P

Gleder meg som en unge! Har bestilt finvær og alt!!

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...