SuperMarvin Skrevet 14. September 2013 Rapporter Share Skrevet 14. September 2013 har 3 sekker a 12kg, som jeg selger billig da jeg ikke bruker dette foret.er 2 stk medium voksen hund og 1 stk valp medium.Sekkene er nye og uåpnet, selges for 300kr samlet ved henting i trondheim =)Har også 2 x stålbur som selges. 50x70cm 200kr stk.Kan byttes i nomesele som passer bc form 17kg. (nonstop str. gul) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ane Skrevet 14. September 2013 Rapporter Share Skrevet 14. September 2013 Selger en Non stop free motion trekksele str. 4/gul Litt for stor til min BC på 14kg. Selges for 350 + ca 50 i frakt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SuperMarvin Skrevet 14. September 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet 14. September 2013 kun int i bytte evt=) har sele, men om noen trenger for/ikke har cash, så kan jeg bytte også i noe som tar mindre plass Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ane Skrevet 14. September 2013 Rapporter Share Skrevet 14. September 2013 kun int i bytte evt=) har sele, men om noen trenger for/ikke har cash, så kan jeg bytte også i noe som tar mindre plass Åja. Kunne kjøpt foret, men bor i Bergen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SuperMarvin Skrevet 14. September 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet 14. September 2013 blir i lengste laget da ja, du får rope ut om du vet noen som skal kjøre trondheim-bergen =) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts