Marianne Skrevet 6. Januar 2006 Rapporter Skrevet 6. Januar 2006 Hva er det første navnet du tenker når du ser denne hunden? Bare litt nysgjerrig...
Kristina Skrevet 6. Januar 2006 Rapporter Skrevet 6. Januar 2006 Først når jeg leste spørsmålet tenkte jeg fido. men når jeg så bildene tenkte jeg av en eller annen merklig grunn på musa, eller dumbo ellernoe. Den var søt da:)
WheatenMali Skrevet 6. Januar 2006 Rapporter Skrevet 6. Januar 2006 Tara, hehe, bor nemlig en hund nedi her som ser ut som den, bare en del annerledes da, blanding av airedale terrier og shcæfer.
~Marlene~ Skrevet 6. Januar 2006 Rapporter Skrevet 6. Januar 2006 Tara om det en en jenta :? rex om det er gutt
Djervekvinnen Skrevet 6. Januar 2006 Rapporter Skrevet 6. Januar 2006 Blandig er første ord som kommer frem.
~Marlene~ Skrevet 6. Januar 2006 Rapporter Skrevet 6. Januar 2006 Tara' date=' hehe, bor nemlig en hund nedi her som ser ut som den, bare en del annerledes da, blanding av airedale terrier og shcæfer.[/quote'] likt svar jo haha
Marianne Skrevet 6. Januar 2006 Forfatter Rapporter Skrevet 6. Januar 2006 Glemte å si at det er en tispe da... :oops: Hun er Schäfer og Dobberman
Yakine Skrevet 6. Januar 2006 Rapporter Skrevet 6. Januar 2006 Dumle! I alle dager?? Hvor kom det fra liksom? :?
Djervekvinnen Skrevet 6. Januar 2006 Rapporter Skrevet 6. Januar 2006 Ja det så jeg! Tenkte dobber med en gang jeg så bildet. Og fargene var jo bare shæfer da!
Marianne Skrevet 6. Januar 2006 Forfatter Rapporter Skrevet 6. Januar 2006 Dumle! I alle dager?? Hvor kom det fra liksom? :? Dritbra!!!!
Renate A Skrevet 6. Januar 2006 Rapporter Skrevet 6. Januar 2006 Jepp jeg klarte blandingen =D> Navn ville jeg sagt Fia, hun så ut som en snill Fia...hvem er hun sin??
Baby Skrevet 6. Januar 2006 Rapporter Skrevet 6. Januar 2006 Jepp jeg klarte blandingen =D> Navn ville jeg sagt Fia, hun så ut som en snill Fia...hvem er hun sin?? DEt tenkte jeg og.
Marianne Skrevet 6. Januar 2006 Forfatter Rapporter Skrevet 6. Januar 2006 Jepp jeg klarte blandingen =D> Navn ville jeg sagt Fia, hun så ut som en snill Fia...hvem er hun sin?? Det er en i familien min som har henne nå.. Hun har et navn fra før av men jeg syns bare det er litt artig å høre hva dere mener, som et lite eksperiment....! Flere som har noen forslag?
Bina Skrevet 6. Januar 2006 Rapporter Skrevet 6. Januar 2006 Det første jeg tenkte når jeg så bildene,var Gørild...Hvorfor aner jeg ikke-hun så bare så Gørild ut.... :oops:
Taran Skrevet 6. Januar 2006 Rapporter Skrevet 6. Januar 2006 Tenkte på Balder med det samme jeg, eller buster Før jeg fikk vite at hu var jente selfølgelig..
Ulvinne Skrevet 7. Januar 2006 Rapporter Skrevet 7. Januar 2006 Scotch eller Puma.. Vet ikke hvorfor.. :?
Recommended Posts
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar