Anemone Skrevet 8. September 2013 Rapporter Skrevet 8. September 2013 Jeg og Mona (som er hunden ) tok oss en liten miniferie, og teltet på Kvaløya i helga. Avsluttet med topptur til Kjølen, og nå har jeg en stk sliten hund i sofaen. *dele* 3 Siter
Guest lijenta Skrevet 8. September 2013 Rapporter Skrevet 8. September 2013 Deilig å benytte seg av fjellet nå som det er så fin høst. Siter
Djervekvinnen Skrevet 8. September 2013 Rapporter Skrevet 8. September 2013 Det så ut som en kjempeflott tur! 1 Siter
Anemone Skrevet 8. September 2013 Forfatter Rapporter Skrevet 8. September 2013 Overnatta du med demninga? Nei, det er vel ikke lov (pga drikkevann)? Jeg mener vi var et godt stykke nordvest for demninga, men aner jo ikke hva det lille vannet heter Red: men i dag gikk vi sørover igjen for å unngå de mest urete partiene, så da havnet vi etterhvert på sørsida av demninga. Du ser kanskje det av bildene? Siter
Gjest Skrevet 8. September 2013 Rapporter Skrevet 8. September 2013 Nei, det er vel ikke lov (pga drikkevann)? Jeg mener vi var et godt stykke nordvest for demninga, men aner jo ikke hva det lille vannet heter Skjønna Siter
OlavEmil Skrevet 8. September 2013 Rapporter Skrevet 8. September 2013 Ser ut som ein fantastisk tur. Hund på telttur er koseleg! 1 Siter
Guest Limo Skrevet 8. September 2013 Rapporter Skrevet 8. September 2013 Det så skikkelig herlig ut Siter
Renate A Skrevet 8. September 2013 Rapporter Skrevet 8. September 2013 Så flotte bilder Hvordan blanding er Mona? Minnet meg litt om Chicka Siter
Recommended Posts