Nirm Skrevet 2. September 2013 Rapporter Share Skrevet 2. September 2013 Jeg trur jeg må skaffe meg et lite kompaktkamera jeg kan ha i lomma på turer og slikt. Jeg synes speilrefleksen blir rett og slett for stor og tung til å dra med på lange turer... Så jeg er på jakt etter et kompaktkamera som ikke koster skjorta, men som tar bra bilder. Det må også kunne filme, siden speilrefleksen min ikke kan det (filmen blir primært treningsfilmer). Ellers vil det bli brukt til turbilder, typ "Vida og Noomi var her" og slike ting. Noen tips å komme med? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Brist Skrevet 2. September 2013 Rapporter Share Skrevet 2. September 2013 Canon s100 eller Sony rx100? Selv har jeg ett fujifilm x10 i tillegg til speilrefleksen og er veldig fornøyd med det, men det er litt større enn de overnevnte kamerane i tillegg til at det har dårligere videokvalitet (men verdt å ta en titt på likevel). Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nirm Skrevet 2. September 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet 2. September 2013 De ligger nok litt over i pris enn hva jeg har ønske om å bruke på et turkamera. Ønsker helst ikke å gå over 2000 kr, siden det kommer til å være med på en del rart... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anette Skrevet 2. September 2013 Rapporter Share Skrevet 2. September 2013 Jeg har et Canon kamera til 1000-1500.tsr helt ok bilder. Filmer fint. Bildene blir ekstremt bedre når jeg kjørte de gjennom lightroom og justerte litt på jpgene etterpå :-P Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ingidano Skrevet 2. September 2013 Rapporter Share Skrevet 2. September 2013 Eg ville ha sett på Nikon coolpix eller Canon Ixus. Vi bruker disse en del på jobb, og de er med på mye rart i aggressive miljøer. Riktignok varer de sjelden mer enn ett år, men så er de ikke laget for å tåle olje- eller dieselsøl heller Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nirm Skrevet 2. September 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet 2. September 2013 Jeg endte på et meget rimelig Canon PowerShot kamera. Så får jeg se hvordan jeg trives med det. Håper jeg får det snart, så jeg kanskje kan ta noen av turene jeg ønsker noe annet enn en iPhone til å ta med meg... 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Renate A Skrevet 2. September 2013 Rapporter Share Skrevet 2. September 2013 Jeg endte på et meget rimelig Canon PowerShot kamera. Så får jeg se hvordan jeg trives med det. Håper jeg får det snart, så jeg kanskje kan ta noen av turene jeg ønsker noe annet enn en iPhone til å ta med meg... Hvor bestilte du det? Tenker litt på et lite kamera jeg også Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nirm Skrevet 4. September 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet 4. September 2013 Hvor bestilte du det? Tenker litt på et lite kamera jeg også CDON ble det fra. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts