linnsol Skrevet 26. August 2013 Rapporter Share Skrevet 26. August 2013 Jeg og min franske bulldogvalp på 9 uker ønsker å treffe noen andre med valper for å leke og sosialisere oss Vi bor i Hokksund. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AnnChristin Skrevet 26. August 2013 Rapporter Share Skrevet 26. August 2013 Jeg henter en valp så fort samboern eller jeg for ordnet oss fri! Han er vel også rundt ni uker nå tenker jeg Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TineSimbaNana Skrevet 26. August 2013 Rapporter Share Skrevet 26. August 2013 Jeg har papillon på ca 6 mnd Vi bor i Geithus. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
linnsol Skrevet 3. September 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet 3. September 2013 AnnChristin: hvilken rase er valpen din? Geithus, er det langt unna Tine Therese? Flyttet hit i sommer, så er ikke så godt kjent enda ? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TineSimbaNana Skrevet 19. September 2013 Rapporter Share Skrevet 19. September 2013 Nei, det er ca ti min unna Hokksund Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts