Heidihj Skrevet 5. August 2013 Rapporter Share Skrevet 5. August 2013 Kjære soniser! Om noen uker skal jeg være turleder for et følge med bevegelseshemmede på Hardangervidda. Vi har med oss en rullestolbruker og flere deltagere som har en annen form for fysisk handicap. En av kveldene har jeg planer og lage litt liv med en quiz. Derfor trenger jeg forslag til spørsmål innenfor alle temaer! Jeg har litt dårlig fantasi har jeg funnet ut, og blir fort litt enspora. Dette er mentalt oppegående og vanlige folk, så her er det bare å fyre løs! Husk og skriv svar også da, jeg er ikke god nok i quiz til å kunne løse alt Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Margrete Skrevet 5. August 2013 Rapporter Share Skrevet 5. August 2013 Har du noe tema? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Heidihj Skrevet 5. August 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet 5. August 2013 Tja. Vi skal jo på tur på fjellet med turistforeningen, så litt tur, natur og fjell er fint. Eller så går det ann med litt annet innimellom og. Går fint med bøker, filmer, geografi osv. også. Alt tas med takk Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Justisia Skrevet 5. August 2013 Rapporter Share Skrevet 5. August 2013 Stikk i en bokhandel å kjøp reisegeni eller annet spørrespill, eller lån quizbok på biblioteket. Sånn for enkelhetens skyld.Sent from my GT-I9300 using Tapatalk 4 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts