Fjollebolle Skrevet 22. Juli 2013 Rapporter Skrevet 22. Juli 2013 Jeg er lovlig sent ute her siden jeg trenger det til førstkommende helg, men jeg lurte på om noen vet om det er noen forhandlere som selger denne type telt i nærheten av Sandefjord? (Sånn en time +/- radius). Greide selvfølgelig å glemme Canis-teltet mitt i Bergen, men har jo lenge hatt lyst til å bytte det ut, så hvis det mot formodning var mulig å få fatt i i nærheten... Siter
HHC Skrevet 22. Juli 2013 Rapporter Skrevet 22. Juli 2013 HundiHuset (Oslo), Zoo-giganten (Tønsberg), men tror ikke de har inne pr nå? ZG altså. 1 Siter
Fjollebolle Skrevet 22. Juli 2013 Forfatter Rapporter Skrevet 22. Juli 2013 HundiHuset (Oslo), Zoo-giganten (Tønsberg), men tror ikke de har inne pr nå? ZG altså. Tusen takk! Tar en liten ringerunde i morgen Siter
Malamuten Skrevet 22. Juli 2013 Rapporter Skrevet 22. Juli 2013 Hund som hobby (zoo 1) har kampanje på rc utstillingstelt satt ned til 900 kr. Det er jo bare mandag så kanskje de kan sende til deg så du får det til helgen? Eller kanskje det ikke bare et et lokalt tilbud, sjekk om det finnes zoo1 butikker i nerheten av deg 1 Siter
Fjollebolle Skrevet 22. Juli 2013 Forfatter Rapporter Skrevet 22. Juli 2013 Tusen takk folkens! Det viste seg at en veldig snill venn hadde fått et gratis Hills-telt som hun ikke brukte, så det blir donert til meg (så tenker jeg jeg skal donere en god flaske vin tilbake ). Det er nok ikke helt usannsynlig at jeg bestiller et easy up telt til Bergen senere, men for nå er ihvertfall helgen reddet Takk igjen, veldig kjekt med så mange kjappe svar når man har surret det til litt selv Siter
Recommended Posts